Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zdravim, dnes mi strhrly z uctu penize... kdyz se divam na ostatni stížnosti kde byly penize odeslány na ten stejny ucet.. neni divne ze to strhavaji lidem kterym zacina cislo karty na 45116110...?? na zadne seznamnce nejsem,penize odesly na tenhle ucet 705000-33126726/0800
castky 1138 kc a 918kc.. muzete mi vratit penize zpět?
vrácení peněz
|
Tweet |
Ze zkušeností spotřebitelů vyplývá, že platby společnosti Ventuco s.r.o. strhává, pokud se spotřebitel registruje na některé z internetových seznamek této společnosti. V případě, že spotřebitelka smlouvu se společností neuzavřela a společnost strhává částku bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a společnost je povinna strženou částku spotřebitelce vydat.
Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
z naší zkušenosti vyplývá, že společnost dTest příliš dobře nekontroluje zadané stížnosti. V posledních cca 4-5 týdnech už je toto asi čtvrtá stížnost, která se zjevně netýká společnosti Ventuco.
Jak jsme psali již touto uživateli a dalším minimálně dvěma v posledním měsíci):
https://podnikatel.dtest.cz/adr/detail/31284
Pokud platíte kartou, platba je připsána na konto společnosti u platební brány (ne na bankovní účet společnosti). Nevidíte tedy číslo bankovního účtu příjemce (firmy) - jde o jakési referenční číslo platby pro vydavatele karet a Vaši banku.
Nejdůležitější je tedy údaj, který máte u každé takové platby uveden, a to je "příjemce platby". Pokud ve svém bankovnictví nevidíte jako příjemce Ventuco, pak jsme od Vás žádné peníze nepřijali.
Můžete nám prosím sdělit, jaké údaje o příjemci vidíte u těchto plateb? Na náš účet určitě nebyly - tyto částky neodpovídají žádnému nabízenému členství na seznamce.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.