Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrej den,chtěl bych upozornit na chování v prodejne v Plzni na Gerske ul.Dnes jsem se zeptal zaměstnance či platí akce (Super vikend) na zboží,které jsem chtěl koupit,protože,tam nebyla akční cena. Zaměstnanec arogantně zareagoval,strhnul cenovku,hodil s ní o zem a řekl a je to.
Jak,by měl zaměstnanec zareagovat?
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou uvedenou v letáku, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).
Dobrý den, pane Pivodo,
mrzí nás, pokud jste čelil nevhodnému chování našeho zaměstnance. Váš podnět předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu v opětovném proškolení zaměstnanců ve vstřícnosti k zákazníkům.
Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.