Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.3. 2019 jsem si objendala zboží přes tuto stránku, které jsem ihned po objednání zaplatila. Do dnešního dne mi nepřišel žádný mail, sms, zkártka žádná informace o případném doručení balíku.
objednávka se týkala dětského oblečení v hodnotě 349,-
požaduji vrácení peněz nebo okamžité zaslání objednaného zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den paní Kateřino L.,
Jak mohu mít číslo objednávky, když mi od vás nepřišla žádná reakce na objednané zboží? Jediné co mám, je v internetovém bankovnictví uložena odchozí platba na Váš účet. Vy jste povinni tuto skutečnost prověřit. Znovu se opakuji, jedná se o objednávku ze dne 11.3.2019 v částce 349Kč.
Děkuji.
Monika Z.
Po odeslání objednávky je prodávající povinen zaslat spotřebiteli potvrzení jejího obdržení společně se zněním obchodních podmínek v elektronické podobě.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
o číslo objednávky jsem Vás žádala, jelikož v systému takovou objednávku neevidujeme. Poprosím Vás o zaslání variabilního symbolu platby a čísla účtu, kam jste platbu zaslala. Situaci poté znovu prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.