Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#31755Nekomunikují na tel. ani e-mailu, špatně zaslané zboží, nevyzvednuté vracené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2019, před 6 lety

Veronika Tomková

Znění stížnosti

Dobrý den,

během února letošního roku jsem na tomto e-shopu provedla celkem 2 objednávky v rozmezí cca 10 dní. V první objednávce mi zaslali jiné zboží, načež jsem je informovala e-mailem, že budu zboží vracet (dle informací na stránkách jednodušší způsob než výměna zboží). Následně jsem provedla další objednávku jiného zboží, které mi přišlo za 3 dny (vše na dobírku), a zjistila jsem nemilou věc, že druhá objednávka byla z 90 % opět úplně špatně co se týče obsahu. Informovala jsem e-shop e-mailem tedy o této situaci a obě tyto objednávky s vyplněnými formuláři o vrácení zboží zabalila a prostřednictvím České Pošty zaslala na adresu společnosti uvedenou na stránkách. Po týdnu mě Česká Pošta informovala o nevyzvednutí balíku adresátem a poslala mi balík nazpět. Od té doby jsem e-shop ještě jednou kontaktovala e-mailem a nejméně 10x telefonicky, nicméně pevná linka uvedená na fakturách je neaktivní a nedá se na ni dovolat. Jak se dá tato situace řešit k mému prospěchu? Děkuji za zpětnou vazbu.


Produkt

6 ks šatů různých druhů


Požadované řešení

Vrácení zboží společnosti a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2019 20:22, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 07:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.