Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
1.10.2010 jsem uzavřela životní pojištění s Kooperativou. V pojistce byli i moji dva synové. Narodil se mi syn třetí a tak jsem se rozhodla, že i jeho uvedu v pojistce. Potkala jsem kamarádku V. M. a ona mi sdělila, že pracuje pro společnost OVB, která spolupracuje s Kooperativou. Výše jmenovaná se zaučovala u pana Jiřího Daneše, zaměstnance OVB. Pan Jiří Daneš si odemne vypůjčil na zkoumání pojistku Kooperativa č:1420789069 se kterou jsem byla spokojená a do které jsem chtěla připsal syna Toníka nar. 20.1.2012. Za dva dny se pan Daneš vrátil a sdělil mi, že je vše hotový, že syna Toníka tam mám zapsaného a na kus papíru mi napsal var.symbol kam mám odeslat první placení. Na otázku kde mám svojí smlouvu mi řekl, že toho měl moc a že jí zapomněl. Vůbec si nepamatuji, že bych mu něco podepisovala. A už vůbec ne, že by mi dělal jinou smlouvu. To jsem se dozvěděla až když mi přišel dopis, že jsem dlužník 4700Kč.
Volala jsem na OVB a pan Daneš řekl, že se spletl a že to napraví. Dal mi kontakt na nadřízeného pana Trčálka který také přislíbil, že svoji chybu opraví dokonce i volali na Kooperativu. Ani v této chvíli, jsem neměla svou smlouvu, kterou mi poslali pak poštou. Tam se ukázaly smlouvy dvě1421723550. Poslední rozhovor byl takový, že mi pan Trčálek sdělil, že to co se mi stalo je tvrzení jen mé a už jsem se ani jednomu nemohla dovolat, toto řešení trvalo asi 3 měsíce. Pan Jiří Daneš tam přestal pracovat. Dluh 4700 který mi způsobila společnost OVB svým podvodným jednáním zaměstnanců jsem začala splácet a pojistka se kterou jsem byla spokojena od roku 2010 sama zanikla a druhou pojistku co mi bez svolení udělal pan Daneš jsem zrušila. Vše jsem uhradila a nikdy mi nepřišla upomínka i přesto Kooperativa dluh vymáhá.
Spolupráce Kooperativy s OVB
Zrušení vymáhaní dluhu Kooperativě, který byl splácen a splacen a to bez upomínek.
Postih OVB pracovníků Jiřího Daneše a jeho nadřízeného pana Trčálka a vrácení nákladů za podvodné jednání, které OVB přijala jako omyl pracovníka pana Jiřího Daneše.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebitelce, aby si vyžádala od pojištovny veškeré doklady vztahující se k jejím smlouvám a vyzvala pojišťovnu ke sdělení, zda u těchto smluv evidují nějaké nedoplatky (nejlépe písemně). Dále spotřebitelce doporučujeme, aby si pečlivě uschovala doklady o zaplacení pojistného. Zaplacení pojistného je nyní nutné doložit.
Prokáže-li spotřebitelka, že byla nesprávně informována nebo že došlo ze strany pojišťovacího zprostředkovatele k jinému podvodnému jednání, má právo náhradu škody, která jí v důsledku tohoto jednání vznikla.
Společnost OVB Allfinanz, a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.