Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#31765Bezdůvodně neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

38 minut 12 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2019, před 6 lety

Tomáš Števuljak

Znění stížnosti

Reklamoval jsem po roce mobil Asus kde nenabíhal systém, vždy zůstal na fasbootu. Reklamační technik CZC naznal že je problém v konektoru , že je poškozený a reklamaci zamítá. Bylo to absurtní dioda nabíjení svítila!!.. Po rozmýšlení co dál, přemýšlení o soudu jsem poslal mobil do servisu Asus kde reklamaci uznali, mobil opravili a problém vyřešili.
Díky Asus má zákazníka a CZC... e-shopů je víc co si váží zákaznika


Produkt

Asuz Zenfone 4


Požadované řešení

Oprava ,výměna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2019 20:37, před 6 lety

Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně.

Nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě je správním deliktem dle § 24 odst. 7 písm. x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Prodejci v takovém případě hrozí sankce až do výše 3 000 000 Kč.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.