Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem po roce mobil Asus kde nenabíhal systém, vždy zůstal na fasbootu. Reklamační technik CZC naznal že je problém v konektoru , že je poškozený a reklamaci zamítá. Bylo to absurtní dioda nabíjení svítila!!.. Po rozmýšlení co dál, přemýšlení o soudu jsem poslal mobil do servisu Asus kde reklamaci uznali, mobil opravili a problém vyřešili.
Díky Asus má zákazníka a CZC... e-shopů je víc co si váží zákaznika
Asuz Zenfone 4
Oprava ,výměna
|
Tweet |
Prodávající má povinnost se při reklamaci vypořádat s vytýkanou vadou. Přetrvává-li vytýkaná vada i po vyřízení reklamace (zjištěno a potvrzeno přímo na prodejně) a společnost se s touto vadou nevypořádala během 30 denní zákonné lhůty pro vyřízení reklamace, nebyla reklamace vyřízena řádně.
Nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě je správním deliktem dle § 24 odst. 7 písm. x) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Prodejci v takovém případě hrozí sankce až do výše 3 000 000 Kč.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.