Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, o mém problému jsem natočil video. https://youtu.be/fMz4U7WnOE0
Ve zkratce: mám nárok na kompentaci letu. Událost se stala v září 2018. Kontaktoval jsem emailem Travel service. Po měsíci a půl mi napsali a nabídli 115€ mám nárok na 250€ Jejich navrh jsem odmítnul. Na doporučený dopis nereagovali. Úřad pro civilní letectví mě odkázal na Řecký úřad pro civilní letectví. Tím to končí Řecko se neozývá Travel taky ne.
Požaduju finanční náhradu škody.
|
Tweet |
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Stížnosti na porušení povinností z evropského nařízení mohou cestující zasílat úřadu ve státě letiště odletu, kde k události došlo. Pravomoci jednotlivých národních dozorových úřadů se mohou v různých státech lišit. V některých zemích může dozorový orgán uložit dopravci uspokojení nároku cestujícího, např. vyplacení odškodného nebo proplacení nákladů na občerstvení či ubytování. Často však dozorové orgány mohou pouze v případě zjištěného porušení povinností dopravcem uložit sankci, avšak nemohou již rozhodnout o nároku, který cestující vůči dopravci uplatňuje.
Spotřebitel by mohl zvážit kontaktování Evropského spotřebitelského centra, které může poskytnout obecné informace o právech a také se svým jednáním pokusit nalézt smírné řešení již existujícího sporu.
Pokud však nedojde k smírnému vyřešení sporu, cestující se bude muset svého nároku domáhat soudní cestou.