Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,jsem velmi nespokojený s doručení zásilky i s komunikací zaměstnance na vaši infolince!Ztručně Vám to zdůvodním,28.3.2019 mi měl být doručen balík, ale nebyl z důvodu neuvedeného čísla popisné v čemž nevidím problém protože bylo uvedené mé telefoní číslo.Nikdo semnou ani neuráčel spojit jen přišel email že zásilka je uložena v depu Liberec. Vzápětí jsem zavolal na vaši infolinku a změnil ulici doručení i s číslem popisnym v hovoru mi bylo slíbeno že následující den to je dnes 29.3.2019 mi zásilka bude doručena,ale nestalo se tak!Opět jsem po poledním zavolal na infolinku a bylo mi řečeno že se můj balík se nenaložil. Důvod mi nebyl zdělen ani mi balík nemůžou doručit v sobotu protože jsem si to v objednávce nezadal a to protože jsem počítal s tím že to staci dorazit ve všední den.!Poté jsem psal email na vaše oddělení péče o zákazníky a nějaká paní Malá mi odepsala že zadala urgenci mé zásilky na pondělí, opět nic nedošlo!Opět jsem dnes telefonoval na zákaznickou linku a pan mi řekl že žádná urgence nebyla zadána!Je normální toto jednání se zákazníky?!
Č.z. 40892069484
Podle nabídky společnosti.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.