Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31775Neschopnost zaměstnanců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2019, před 6 lety

Robert Král

Znění stížnosti

Dobrý den,jsem velmi nespokojený s doručení zásilky i s komunikací zaměstnance na vaši infolince!Ztručně Vám to zdůvodním,28.3.2019 mi měl být doručen balík, ale nebyl z důvodu neuvedeného čísla popisné v čemž nevidím problém protože bylo uvedené mé telefoní číslo.Nikdo semnou ani neuráčel spojit jen přišel email že zásilka je uložena v depu Liberec. Vzápětí jsem zavolal na vaši infolinku a změnil ulici doručení i s číslem popisnym v hovoru mi bylo slíbeno že následující den to je dnes 29.3.2019 mi zásilka bude doručena,ale nestalo se tak!Opět jsem po poledním zavolal na infolinku a bylo mi řečeno že se můj balík se nenaložil. Důvod mi nebyl zdělen ani mi balík nemůžou doručit v sobotu protože jsem si to v objednávce nezadal a to protože jsem počítal s tím že to staci dorazit ve všední den.!Poté jsem psal email na vaše oddělení péče o zákazníky a nějaká paní Malá mi odepsala že zadala urgenci mé zásilky na pondělí, opět nic nedošlo!Opět jsem dnes telefonoval na zákaznickou linku a pan mi řekl že žádná urgence nebyla zadána!Je normální toto jednání se zákazníky?!


Produkt

Č.z. 40892069484


Požadované řešení

Podle nabídky společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 13:34, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 12:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.