Společnost


Ventuco s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#31782VENTUCO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2019, před 6 lety

Martin Propeler

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěl bych Vás požádat o vysvětlení, z mého bankovního účtu mi bylo od 20.3.2018 do dnešního dne strženo 7 x 600,- tj 4200,- pod pojmem VENTUCO.
Kde naleznu platný ceník seznamky? A kam mi byly zaslány informace o plánované platbě?
Kam mi byl zaslán daňový doklad o platbě?
Souhlasím pouze s první platbou 600,- (ani k té jsem nedostal daňový doklad)
Není pravdou, že jsem byl informován o dalších platbách.

Zjistil jsem to teď při kontrole a budu muset celou záležitost řešit s Českou obchodní inspekcí. Jedná se o velmi nekalou praktiku.
Z ostatních stížností vyplývá, že se problém vyskytuje opakovaně, při nevyřízení mé žádosti o vrácení peněz jsem odhodlán organizovat a podat hromadnou žalobu.

Od administrátora mi došla pouze formální zpráva o dodržování obchodních podmínek.
Registrace pod propeler@email.cz
Poslední platba mi byla stržena 14.01.2019 VENTUCO -600,00 CZK


Děkuji Martin Propeler
propeler@email.cz


Produkt

www.seznamka-brno.cz


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 10:47, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.

České právo nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 09:26, před 6 lety

Dobrý den, pane Propelere,

není pravda, že jste nebyl informován.
Informace o opakovaných platbách se vyskytuje minimálně na třech místech, z nichž dvě rozhodně vidíte - všeobecné obchodní podmínky, často kladené dotazy a popis platby. VOP a popis platby vidí každý uživatel, který platí. Není možné, abyste zaplatil a nezobrazily se Vám. Na stejném místě zobrazujeme také informace o tom, jak si nastavení můžete sám okamžitě změnit. Ostatně jste to sám 21.2. udělal, takže informace jsou zjevně snadno dohledatelné.
Daňové doklady máme povinnost vydat na vyžádání. Pokud si je tedy vyžádáte, vydáme Vám daňové doklady. Co se týká potvrzení o platbě, to má zasílat a zasílá platební brána.
Jako doklad toho, že o registraci a běžícím členství jste věděl, přidáváme log z databáze, který dokazuje Vaše průběžné využívání služeb až do 1.4. 2019 (v tomto případě jde o prohlížení profilů z Vašeho účtu).

S pozdravem
Ventuco s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 09:22, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2019 20:46, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.