Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jednou za čas mi pošlete zprávu že jsem si zakoupil data a vezmete my 30Kč žádám o vrácení kreditů.
Vrácení kredytu z 1.4. 14:33
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět.
Pokud nemáte u nás aktivní datový balíček, je jednorázové připojení k mobilní datové síti zpoplatněno částkou 29 Kč na 24 hodin. Pokud nechcete, aby se Váš telefon připojoval k internetu bez Vašeho vědomí, můžete si na své předplacené kartě zdarma aktivovat blokování připojování k internetu.
Pro zablokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru BAP na 999111.
Pro odblokování připojení k internetu pošlete SMS ve tvaru DBAP na 999111.
Je mi líto, ale za zpoplatněné nevyužité služby nelze kredit vrátit, díky za pochopení.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.