Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V 10 měsíci 2018 jsem podstoupila zákrok ošetření Vital injectorem za 4900 kč.Zákrok stál pouze 3990.Komunikovala jsem s péčí o zákazníky a bylo mi slíbeno vrácení částky.zasílám poslední komunikaci
Info
4. 1. 2019 11:32
komu: já
Dobrý den, paní Suchardová,
omlouvám se, ale netuším, proč Vám peníze nebyly vráceny. Jakmile se mi podaří kontaktovat kolegu, který má toto na starosti, budu Vás informovat, kdy Vám peníze budou zaslány.
S pozdravem a přáním úspěšného Nového roku.
M.M.
Péče o zákazníky
Email: info@medikhaus.cz
Tel: 774 642 221
ve 3/19 jsem opět žádala o vrrácení,reakce však žádná.Prosím o pomoc
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy po vyúčtování provedeného zákroku vznikl přeplatek, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, kvůli doplacení rozdílu této finanční částky (910 Kč), jsme minulý týden znovu kontaktovali klientku, peníze ji byly v ten den zaslány. Na tyto procedury máme na některých slevových portálech u různých příležitostí slevu. Proto v tomto případě došlo k rozdílné částce u procedury. Klientka měla na rozdílnou částku právem nárok, tudíž ji byl rozdíl navrácen. Omlouváme se za prodlení. Potvrzení od klientky jsme dostali dne 6. 4. 2019.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení a uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.