Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31787Nevrácené peníze ze zákroku ošetření Vital injectorem nad horním rtem za 4 900 kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2019, před 6 lety

Daniela Suchardová

Znění stížnosti

V 10 měsíci 2018 jsem podstoupila zákrok ošetření Vital injectorem za 4900 kč.Zákrok stál pouze 3990.Komunikovala jsem s péčí o zákazníky a bylo mi slíbeno vrácení částky.zasílám poslední komunikaci

Info
4. 1. 2019 11:32
komu: já

Dobrý den, paní Suchardová,

omlouvám se, ale netuším, proč Vám peníze nebyly vráceny. Jakmile se mi podaří kontaktovat kolegu, který má toto na starosti, budu Vás informovat, kdy Vám peníze budou zaslány.


S pozdravem a přáním úspěšného Nového roku.


M.M.

Péče o zákazníky
Email: info@medikhaus.cz
Tel: 774 642 221


Požadované řešení

ve 3/19 jsem opět žádala o vrrácení,reakce však žádná.Prosím o pomoc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2019 07:50, před 6 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy po vyúčtování provedeného zákroku vznikl přeplatek, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 13:18, před 6 lety

Dobrý den, kvůli doplacení rozdílu této finanční částky (910 Kč), jsme minulý týden znovu kontaktovali klientku, peníze ji byly v ten den zaslány. Na tyto procedury máme na některých slevových portálech u různých příležitostí slevu. Proto v tomto případě došlo k rozdílné částce u procedury. Klientka měla na rozdílnou částku právem nárok, tudíž ji byl rozdíl navrácen. Omlouváme se za prodlení. Potvrzení od klientky jsme dostali dne 6. 4. 2019.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 14:19, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku a žádáme ji o potvrzení a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2019 16:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2019 09:38, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.