Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 11.2.2019 jsem si zakoupila přes e-shop About you outdoorovou bundu - objednávka č.aycz-554-37879306. Bunda mi byla bohužel malá. Zboží jsem zaslala zpět 18.2.2019, dle přiložených pokynů prodejce. Dne 28.2.2019 mi přišel email, že zboží - bunda bylo doručeno a že mi budou peníze vráceny na účet. Na základě tohoto e-mailu jsem zaslala potřebné informace pro vrácení částky - IBAN a BIC. Přijetí těchto podkladů e-shopem byl potvrzen e-mailem. Bylo mi sděleno, že zadání čísla IBAN a BIC v mezinárodním formátu proběhlo úspěšně. V tomto e-mailu bylo slíbeno připsání částky na účet do 14-ti pracovních dnů. Každý den píši na zákaznickou linku a také volám na infolinku. Dle informací firmy se stále vše řeší a prověřuje. Dodnes nemám peníze na účtu, jedná se o 1.636,- Kč. Veškerou komunikaci mám zaznamenanou.
Dnes je 1.4.2019 a peníze stále nejsou připsány na můj účet.
Outdoorová bunda Icepeak Layan (č.produktu ICP0020004000005)
Okamžité vrácení částky.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, pani Svatošová,
vzniklá situace nás velice mrzí, někde v procesu musela nastat chyba. Peníze jsme odeslali hned po obdržení Vaši stížnosti 3.4. 2019.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Hodnocení: