Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera opět manželovi volala na mobil nějaká paní, aby si dokoupil další službu. Manžel ji nechtěl poslouchat, ale ona pořád přemlouvala, že dva tisíce není nic. Tohle přece není možné, manžel s vámi nic uzavírat nechtěl, ale vy drze vyhledáváte jeho data a nutíte ho ke koupi nesmyslu. Nechceme ode vás nic a peníze budeme požadovat zpět, protože vy jste ho drze využili. Nemáme na vyhazování peněz, jsme chudí lidé a jestli se nevyjádříte, půjde to právní cestou.
728374178
Nevolejte nikdy, nechceme vaše produkty, hledejte si je jinde, prosíme, neotravujte.
|
Tweet |
V tomto případě dochází ke zpracování osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je ale nutné vyslovit v písemné formě. Dále se může jednat o agresivní obchodní praktiku, pokud se tak děje opakovaně a společnost byla upozorněna, že si spotřebitel nepřeje být společností oslovován. V takovém případě je možné podat podnět na Českou obchodní inspekci.
Dále je důležitý fakt, že od smlouvy uzavřené po telefonu lze odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy, jestliže je jejím předmětem poskytování služeb. Existuje však řada výjimek, kdy od takto uzavřené smlouvy odstoupit nelze. Výčet těchto výjimek se nachází v ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
Společnost B2M.CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.