Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3179Nucení další služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2014, před 11 lety

Jiří Kacerovský

Znění stížnosti

Dobrý den, včera opět manželovi volala na mobil nějaká paní, aby si dokoupil další službu. Manžel ji nechtěl poslouchat, ale ona pořád přemlouvala, že dva tisíce není nic. Tohle přece není možné, manžel s vámi nic uzavírat nechtěl, ale vy drze vyhledáváte jeho data a nutíte ho ke koupi nesmyslu. Nechceme ode vás nic a peníze budeme požadovat zpět, protože vy jste ho drze využili. Nemáme na vyhazování peněz, jsme chudí lidé a jestli se nevyjádříte, půjde to právní cestou.


Produkt

728374178


Požadované řešení

Nevolejte nikdy, nechceme vaše produkty, hledejte si je jinde, prosíme, neotravujte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 16:42, před 11 lety

V tomto případě dochází ke zpracování osobních údajů. Nesouhlas se zpracováním osobních údajů je ale nutné vyslovit v písemné formě. Dále se může jednat o agresivní obchodní praktiku, pokud se tak děje opakovaně a společnost byla upozorněna, že si spotřebitel nepřeje být společností oslovován. V takovém případě je možné podat podnět na Českou obchodní inspekci.
Dále je důležitý fakt, že od smlouvy uzavřené po telefonu lze odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy, jestliže je jejím předmětem poskytování služeb. Existuje však řada výjimek, kdy od takto uzavřené smlouvy odstoupit nelze. Výčet těchto výjimek se nachází v ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:36, před 10 lety

Společnost B2M.CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.