Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#31791Nevrácení přeplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 6 lety

Michal Lněníčka

Znění stížnosti

Velmi nesolidní firma. 12.2018 jsem u této společnosti ukončil smlouvu na dodávku plynu z důvodu porušení podmínek firmou Stabil energy. Po mé urgenci byla konečná faktura za odběr plynu vystavena až za dva měsíce 2.2019. Zaslal jsem tedy č.účtu aby mi mohli vrátit přeplatek. Dle zaslané faktury měl být přeplatek vrácen nejpozději 14.3.2019. k dnešnímu 2.4.2019 stále neuhrazen přeplatek. I přes mé urgence na email. Stále mi chodí jen výmluvy.


Produkt

Dodávka plynu


Požadované řešení

Zaslání přeplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2019 10:05, před 6 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2019 12:01, před 6 lety

Dobrý den pane Lněníčku,

v systému vidím, že Váš přeplatek byl již odeslán z našeho účtu a vy by jste ho již měl mít připsaný na Vaem bankovním účtě.

S pozdravem
Stabil Energy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2019 22:34, před 6 lety


Michal Lněníčka

Ano přeplatek jsem již obdržel

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2019 08:04, před 6 lety

Dobrý den,
za nás tedy případ vyřešen. Děkujeme za spolupráci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.4.2019 22:36, před 6 lety


Michal Lněníčka

Hodnocení: