Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Velmi nesolidní firma. 12.2018 jsem u této společnosti ukončil smlouvu na dodávku plynu z důvodu porušení podmínek firmou Stabil energy. Po mé urgenci byla konečná faktura za odběr plynu vystavena až za dva měsíce 2.2019. Zaslal jsem tedy č.účtu aby mi mohli vrátit přeplatek. Dle zaslané faktury měl být přeplatek vrácen nejpozději 14.3.2019. k dnešnímu 2.4.2019 stále neuhrazen přeplatek. I přes mé urgence na email. Stále mi chodí jen výmluvy.
Dodávka plynu
Zaslání přeplatku
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den pane Lněníčku,
v systému vidím, že Váš přeplatek byl již odeslán z našeho účtu a vy by jste ho již měl mít připsaný na Vaem bankovním účtě.
S pozdravem
Stabil Energy.
Ano přeplatek jsem již obdržel
Děkuji
Dobrý den,
za nás tedy případ vyřešen. Děkujeme za spolupráci.
Hodnocení: