Společnost


MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31796Zavádějící reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 6 lety

Vladimír Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,

včera jsem se vydal do provozovny Černý Most koupit matrace z letáku, avšak na místě vyšlo najevo, že leták podal zavádějící informace.

Jedná se o leták s platností 20.3.-2.4.2019, název zboží "Matrace Royal Antonie Excellent". V letáku je následující:
1+1 navíc
cena v přepočtu za 1 ks, při odběru 2 ks
2 890 bez daně, 3 496,90 s daní

Když jsem přijel na místo, tak zde byla cenovka
1+1 navíc
cena v přepočtu za 1 ks, při koupi 2 ks
2 890 bez daně, cena celkem 5 780 s daní (6 993,80 celkem). Tato cena v letáku není.

https://catalogues.metro-group.com/makro-letaky-a-katalogy/spotrebni-zbozi/page/2-3?_ga=2.187390696.193991015.1554111965-1011441541.1554111965

Rozumím tomu snad špatně? Z letáku na mě působí, že když koupím 1ks za 2890, tak dostanu druhou navíc. Na místě však koukám, že cena za matraci je 5 780, abych dostal druhou "zdarma".

Oboje mám vyfocené.. Možná se pletu, ale působí to na mě velmi zavádějícím dojmem. Je to v pořádku?

Děkuji,
Vladimír Novák


Produkt

Matrace Royal Antonie Excellent


Požadované řešení

Poprosil bych o vyjádření odborníka, zdali je tento přístup v pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 16:23, před 6 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Stížnosti, ve kterých se nejedná o spotřebitelský právní vztah nemohou být na stránce VašeStížnosti.cz řešeny. Následující odpověď se týká tedy pouze situace, pokud kupující nákup prováděl jako spotřebitel (mj. i kvůli odlišné právní úpravě).

Nabídka zboží, je tvořena i cenou uvedenou v letáku a je pro obchodníka závazná. Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 16:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.