Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dnes jsem byl odeslat doporučený dopis na pobočce české pošty v Říčanech. V době příchodu 10:05 jsem dostal číslo 48, načež bylo právě odbavováno číslo 46. Obsluhovat mě měly přepážky č.2, 4 a 5 načež byly obsazeny jen č. 2 a 4 a zhruba po 3 minutách se i přepážka č. 4 vyprázdnila a zůstala prázdná. Mezitím chodily na poštu další klienti, někteří šli na řadu prakticky okamžitě (do 1 minuty) jiní maximálně do 5-ti minut. Již jsem si myslel, že mé číslo ze systému vypadlo, tak jsem si vzal další číslo (54), zhruba po 12ti minutách bylo na přepážce č.2 vyvoláno č.47 což byla jediná paní co zřejmě asi také chtěl odeslat dopis. Přišel jsem na řadu v 10:22 tzn. po 17ti minutách, ačkoli klienti co přišli ve stejném čase jako já byli již zhruba 10-12 minut obslouženi a pobočku opustili. Na dotaz u přepážky, proč jsem čekal 17 minut, zatím co jiní šli do minuty, maximálně do 5-ti minut mi bylo sděleno, že systém nějak přiděluje čísla a že někteří klienti jsou obsluhováni přednostně (např. prý ti, co odesílají/vyzvedávají balíky) což byla přepážka č.3. Nicméně když tuto přepážku označenou jako balíkovna nepočítám, tak zbyla otevřená již jen přepážka č.6 která prý dělá czechpoint a ta za tu dobu obsloužila asi 15-20 klientů. Ptám se jak je možné, že je v provozu systém, který nechá jednoho klienta s úkonem odeslání doporučeného dopisu (trvání práce úřednice na přepážce asi 1 minutu) čekat 17 minut, zatímco jiní jsou obslouženi okamžitě, nebo nejpozději do 5-ti minut a navíc někteří klienti předemnou upřednostnění jinou přepážku zaměstnali na delší dobu. Přijde Vám v pořádku, že služba doporučený dopis, za který se platí 52,- korun a jde z Brna do Říčan, nebo opačně 3 pracovní dny (nedávná zkušennost) a ještě se na odeslání čeká 17 minut v poměru s tím ostatním co jsem popsal je v pořádku? V pořádku na to, že kromě toho že za tuto službu platím poměrně vysokou cenu, tak je vaše firma "sponzorována" ze státního rozpočtu, tudíž ji ještě navíc platí každý daňový poplatník (i já) ze svých daní??? Ani nemluvým o dopisech obyčejných, které se poslední dobou začínají ztrácet a vůbec doručovány nejsou....
Doporučený dopis - odeslání
Osobní omluva od vedoucí Pošty v Říčanech respektive toho kdo tento systém přidělování čísel a upřednostňování jedněch klientů před jinými navrhl, jelikož paní vedoucí pobočky v Říčanech mi sdělila, že je to takto naprosto normální.
|
Tweet |
Smyslem služby VašeStížnosti.cz je zprostředkovat dosažení dohody mezi spotřebiteli a podnikateli ve sporech, které by jinak hrozily eskalací, až třeba do podoby soudní pře. Z toho důvodu naše služba nemůže řešit technické fungování provozoven, neboť zde není dán žádný právní nárok stěžovatele.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman