Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nefunkčnost stránek změnit termín doručení. Při pokusu domluvit se s řidičem na jiném čase a hned ráno v předstihu komunikace přes zprávy!!! Raději balík doručen na parcelshop. Nevím tedy za, co platit takové peníze když si pro balík stejně musíte dojet sami.
Po telefonátu, zda by mohl balík být znovu doručen agresivní rekace, že jsem nezměnila čas a datum v nastavení i po vysvětlení, že to nefungovalo.I v případě slušnosti ranní sms, že v čase doručení opravdu nebudu doma, zda nemůže přijet později v udaném čase.
Nepovažuji toto za vhodné chování a už vůbec ne za doplatek 120 korun.....
Žádám o řešení, či náhradu. Myslím, že situaci jsem řešila rychle a hned po příchozí sms s kontaktem na řidiče!!!!!!!
vrácení peněz za dopravu či opětovné doručení
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.