Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31799NEdoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 6 lety

Petra Šindlerová

Znění stížnosti

Nefunkčnost stránek změnit termín doručení. Při pokusu domluvit se s řidičem na jiném čase a hned ráno v předstihu komunikace přes zprávy!!! Raději balík doručen na parcelshop. Nevím tedy za, co platit takové peníze když si pro balík stejně musíte dojet sami.
Po telefonátu, zda by mohl balík být znovu doručen agresivní rekace, že jsem nezměnila čas a datum v nastavení i po vysvětlení, že to nefungovalo.I v případě slušnosti ranní sms, že v čase doručení opravdu nebudu doma, zda nemůže přijet později v udaném čase.
Nepovažuji toto za vhodné chování a už vůbec ne za doplatek 120 korun.....
Žádám o řešení, či náhradu. Myslím, že situaci jsem řešila rychle a hned po příchozí sms s kontaktem na řidiče!!!!!!!


Požadované řešení

vrácení peněz za dopravu či opětovné doručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 11:22, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 14:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.