Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dnes jsem při prohlížení historie mého bank. účtu všiml položky INTERDATE www.cdate.com a částku 2394,-. Zadám do googlu... seznamka C-DATE.
Dám si zobrazit stejné platby na účtu a tadááá:
26.3.2018 2394,-
25.9.2018 2394,-
26.3.2019 2394,-
celkem 7182,-
Seznamku jsem si založil 23. 2. 2018 (ID:GEXEOE12) a používal ji cca 2 dny, protože se jednalo jen o další podvodnou seznamku s roboty a falešnými profily. Až do dnešního dne pro mne neexistovala.
O automaticky prodlužovaném členství jsem nevěděl jako většina tady. Prý někde napsané ve (VOP) malým šedým textem na šedém pozadí. Samozřejmě jsem začal hledat všude možně na netu a těchto případu je obrovské množství.
Nejsem právník, ale přijde mi dost zvláštní, že po kliknutí myší je toto vůbec možné a firmě to zjevně prochází. Spousta lidí nevědí jak se bránit a co mají dělat a raději těm (zdvořilý přistup) zaplatí. Co se stane v případě nezaplacení? Vymáhání? Soud? Lze nějak peníze získat zpět? Například přes banku?
Podle počtu stížností na Interdate S.A. sami musíte vědět, že něco není v pořádku. Co třeba ČOI apod.? To nikdo neřeší? Jak psal nějaký student, že je částka 2500,- jeho rozpočet skoro na měsíc a tyhle (zdvořilý přistup) z toho žijou.
Co teď Dteste? :)
Kdyby jste napsali postup pomohlo by to spoustě lidí.
Moc děkuji za Váš čas a prosím o pomoc.
A pěkný den všem normálním lidem. :)
C-date Premiový účet
1) Chtěl bych odstoupit od smlouvy.
2) Žádost o smazaní veškerých osobních údajů a profilu.
3) Vrácení peněz
4) Opatření pro následující případy ze strany "firmy".
5) atd...
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.