Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.5.2014 v dopoledních hodinách byl podán balík Do ruky u ČP, nebyla dodržena „garantovaná“ doba dodání následující den, balík nebyl dosud dodán adresátovi. Dne 16.5.2014 bylo kontaktováno Call centrum ČP s tím, že podaný balíček Do ruky není vůbec dohledatelný a je nutná osobní reklamace na přepážce ČP. Jediná elektronická forma je podání stížnosti přes info@cpost.cz nebo na ombudsman@cpost.cz, neexistuje možnost podání reklamace elektronicky tak, jak ji nabízí jiné doručovatelské firmy. Po opakovaném pokusu tel. kontaktu regionální ředitelky Ing. Gotthardové nebylo možné tuto zastihnout a Call centrum (označeno též jako „zákaznická linka“) nebylo schopno poskytnout e-mailový kontakt. Webové stránky regionálních pracovišť obsahují jen „chudé“ kontaktní informace - tel. kontakt a pevnou adresu. Zásadním pochybením bylo ztracení balíčku a nemožnost podat reklamaci „on-line“, taktéž chybou je nedostatek kontaktů na kompetentní osoby. Do dnešního dne 16.5.2014 a času 17:25 info@cpost.cz neposkytlo žádné z požadovaných relevantních informací, bylo osloveno opakovaně, poprvé již 15.5.2014. Celkově jsou nabízené služby ČP v kritických momentech silně insuficientní.
Balík Do ruky, nedodržena garantovaná doba dodání, nemožnost podání reklamace "on-line"
Vyšší zabezpečení dodávání až ČP podbízeného "premiového" jednodenního dodání baliku Do ruky, vyšší stupeň nabízených kontaktů včetně e-mailových, zřízení možnosti podání reklamace "on-line" a vyšší stupeň prozákaznického přístupu - opakovaný kontakt na jediný e-mailový kanál info@cpost.cz bez odezvy cca 24 hodin (v tuto chvíli, doba odezvy se nejspíše prodlouží) a Call centrum ("zákaznická linka") podává jen kusé informace.
|
Tweet |
V případě, že Česká pošta s.p. neplnil dle podmínek sjednaných ve smlouvě - tedy v objednávce, lze službu reklamovat a žádat proplacení nadstandartu ve lhůtě doručení. Zároveň, pokud lze prokázat škodu, která vznikla pozdním doručením, lze ji vůči podniku uplatnit.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.