Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uhradila jsem poukaz na aplikaci kmenových buněk, nyní se chci objednat, ale telefony nefungují. Zaslala jsem e-mail, čekám na odpověď. Novotná
poskytnout službu nebo vrátit peníze
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Novotná, ráda bych se prosím dozvěděla, která telefonní čísla nefungují (To by se stát nemělo!)? Bylo celkem namáhavé dohledat Vaše kontakty.
Email, který jste zaslala, jak uvádíte, jste neposílala přímo na naši firmu, ale přes portál firem - zivefirmy.cz. Nikde jste se celým jménem bohužel nepodepsala. Tudíž jsme podle zkratky v emailu usoudili, že se jedná právě o Vás. Tento email jsem předala zákaznickému centru, aby Vás kontaktovali. O zaslaném dotazu nás informoval portál zivefirmy.cz
Kopii tohoto emailu přikládám do přílohy. Protože nám tento email byl doručen až následující den odpoledne, nemohli jsme řešit ani tuto stížnost dříve. Pokud byste nás kontaktovala přímo třeba na online chatu, mohli jsme tuto situaci vyřešit ihned, nemuselo by pak dojít k tomuto zdlouhavému jednání. Přes tento portál jste nám nakonec sdělila i telefonní číslo, které již mělo být použito.
Pakliže jsou jiné závažné problémy co se týče objednání, můžete mne kontaktovat na pavelkova@medikhaus.cz, tuto stížnost tedy považuji za neadekvátní, jednám na základě shody jména v emailu a jména uvedeného na tomto portále. Pokud se nejedná o Vaši osobu, přijměte prosím moji omluvu a žádám tímto o kontakt na Vás.
Děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Petra Pavelková
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.