Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.1.2019 zakoupeno a zaplaceno zboží na eshopu nabytek.bapi.cz (stolek) inzerován skladem.
po nějakých urgencích jsem se dostal k informaci, že stolek budou doručovat 25.2.2019 nic však nepřišlo. Reakce obchodu, opět po pár emailech, zboží vrátil dopravce jako poškozené, vystavím Vám dobropis.
2.3.2019 odeslán dobropis s podpisem zpět obchodu jak požadovali, splatnost dobropisu 13.3.2019 - do splatnosti neproplacen.
Od té doby výmluvy, že se jim nepropsalo číslo účtu, že platba neproběhla, že je špatné číslo účtu (účet samozřejmě funguje).
Telefonní kontakt nefunguje, jedině email na který občas odpovídají.
Pracovní/toaletní stolek CHARM dub sonoma/bílá KRI-CHARM-PCT-DS
Proplacení dobropisu
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.