Společnost


Martin Vokřál

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31816Navrácení finančních prostředků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 6 lety

Radek Tihlář

Znění stížnosti

8/3 jsem obdžel zakoupenou sportovní medaili včetně stuhy a krabičky. Nebyl jsem však spokojen se stavem zboží - jevilo známky poškození. Kontaktoval jsem e-mailem prodejce - bez odpovědi však. Zboží jsem tedy zaslal zpět ve lhůtě 14 dní od převzetí zásilky s vyplňeným formulářem o odstoupení od smlouvy. Zásilka se mi však vrátila zpět, dle České pošty z důvodu, že příjemce odmítl zásilku převzít. Zásilku jsem tedy poslal ještě jednou s tím, že jsem informoval prodejce, že jedná s úmyslem vědomného zmaření doručení. Druhý pokus o zaslání byl úspěšný a prodejce zásilku převzal. Bohužel ve lhůtě 14dnů od převzetí zásilky prodejcem mi zatím finanční prostředky (nákup + 2. poštovné) vráceny nebyly


Produkt

položka 584 Etue E160-schwarz/black 84x116mm 1ks; položka 1539 stuha modro-žlutá úzká 1ks; položka 613 Medaile E2240 silver 1ks


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků za nákup 143,-
Uhrazení poštovních nákladů 69,-
1. vrácení zboží nebylo přijato


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 08:18, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 16:11, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.