Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31817Prosba o radu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 6 lety

Radek Mikulec

Znění stížnosti

Dobrý den, v září 2018 jsem se zaregistroval na tuto seznamku. Zaplatil jsem kartou 499 Kč a seznamku využíval. Profily se mě ale zdály fiktivní a tak jsem službu přestal využívat. Bohužel jsem smazal veškerou e-mailovou korespondenci a zapoměl své přihlašovací údaje. Letos v lednu jsem zjistil, že mě strhávají z karty měsíčně 499 Kč. Nevšiml jsem si, že jsem asi zaregistroval členství.
Kartu jsem zablokoval aby mě nestrhávali dále platby. Zatím mě nepřišla žádná výzva k zaplacení ani pokuta.


Požadované řešení

Prosím o radu zda mám společnost kontaktovat a žádat o zrušení členství. Mám obavu abych nemusel platit velkou pokutu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 08:00, před 6 lety

Pouhé zablokování karty nestačí. Smlouvu se společností je třeba včas před jejím prodloužením ukončit. Doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. E-mail, který společnost uvádí ve všeobecných obchodních podmínkách je: support@ero-kontakty.cz a výpověď může být v českém jazyce, neboť samotná smlouva byla uzavřena v češtině. Výpověď lze společnosti zaslat rovněž doporučeně s dodejkou. Dodejka je totiž jasným důkazem, že společnosti byla výpověď řádně doručena. Pro tento účel uvádí společnost IntermaxGroup AG následující adresu:

IntermaxGroup AG
Chaltenbodensstrasse 4a
8834 Schindellegi
Switzerland

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 16:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.