Společnost


PHASE SLOVAKIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31818Odstoupení od kupní smlouvy - opakovaná vada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Sandra Stepanek

Znění stížnosti

První týden v lednu 2019 jsem mi byla doručena sedací souprava Lyon, po dvou dnech užívání jsme sedačku reklamovali pro neslutečne hlasitě praskání pružiny, technik sedačku prohlédl a uznal důvod k reklamaci, po měsíci mi sedačka byla dovezena s tím, ze je opravena, dno sedacky bylo rozparane a zasite zaplatou, čímž mi mou novou sedačku poškodili, nevnimam ji již jako novou, protože dno vypadá katastrofálně, nicméně sedačka ještě tentýž den praskala úplně stejne, okamzitebjsem psala email na reklamacni oddělení, kde jsem zadala vracení peněz či kus nový, ne opět rozparany a opět rádoby opraveny. Opět prijel technik a opět uznal reklamaci, dnes po dvoutýdenním čekání, my bylo oznámeno, ze se sedačka opět opravuje, tudíž mi nebudou vráceny peníze, sedačku jsem od doby prvního doručení užívala 10 dni (to jen proto, protože si ji dříve nemohli vyzvednout) nyní je duben a já jsem bez sedacky a bez peněz. Xkrat opravovanou sedačku, kterou jsem zakoupila jako novou a dala za ni téměř 50tis již nechci a odstoupení od smlouvy mi nebylo umožněno.


Produkt

Model Lyon


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 07:10, před 6 lety

Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.

Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 15:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.