Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 21.3.2019 jsem si na vašich stránkách objednala letní sandály, požadovala jsem platbu složenkou, v mailu jsem obdržela zprávu, že mám platbu provést převodem na účet. Tak jsem také 25.3. učinila.
Do dnešního dne mi boty nebyly zaslány. Proto žádám o dodání již ZAPLACENÉHO zboží.
Za kladné vyřízení předem děkuji.
S pozdravem
Dudychová Ivana
Kód produktu: 198218 , dámské sandály MANON
V případě, že zboží nemáte skladem, požaduji vrácení peněz na účet, ze kterého platba proběhla.
Za kladné vyřízení předem děkuji.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
prosíme Vás o zaslání čísla Vaší objednávky na náš email, poté stav Vaší objednávky prověříme.
--
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
info@postazdarma.info
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Dobrý den, pokud je číslo objednávky zároveň VS
1190191693
Děkuji Dudychová
Dobrý den,
dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je zásilka v pořádku na cestě k Vám.
Prosíme Vás tedy o pár dní strpení, poté by Vám měla být Vaše zásilka již v pořádku doručena.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali sledovací číslo zásilky, podle kterého si můžete svou zásilku sledovat.
S přátelským pozdravem
Pošta Zdarma
email: info@postazdarma.info
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.