Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31825Nepřipsaný vklad

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Ladislav Bubenčík

Znění stížnosti

Dnes 03.04.2019 v 10:12hod.jsem vvožil v atm. ID CZER 0119 Kralupy nad Vltavou 10 000Czk.Doposud nejsou připsány již po třetí, na co máte vkladomaty? Potřebují platit dluhy jinak kvůli Vám bude exekuce a penále atd.


Produkt

Nepřipsáno


Požadované řešení

Okamžitě sjednat nápravu a mé peníze připsat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 16:44, před 6 lety

Všeobecné obchodní podmínky spol. mBank S.A. (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/obchodni-podminky/vseobecne-podminky-fyzicke-osoby.pdf) v bodu 7.17.2 uvádí, že "Banka zaúčtuje vklad hotovosti bez zbytečného prodlení (nejdéle však do konce následujícího pracovního dne)." Pokud se tomu tak nestane, je na místě uplatnit reklamaci služby dle bodu 7.17 všeobecných obchodních podmínek. Pro okamžité řešení situace banka udává tel. č. 420 222 111 999, na které by se měl spotřebitel obrátit. Pro uplatnění reklamace by měl spotřebitel využít postup popsaný v Reklamačním řádu (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/formulare/reklamacni-rad.pdf).

Pokud společnost porušením smluvní povinnosti (připsáním částky po lhůtě uvedené výše) způsobila spotřebiteli škodu, je povinna tuto škodu nahradit

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 09:24, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.