Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 03.04.2019 v 10:12hod.jsem vvožil v atm. ID CZER 0119 Kralupy nad Vltavou 10 000Czk.Doposud nejsou připsány již po třetí, na co máte vkladomaty? Potřebují platit dluhy jinak kvůli Vám bude exekuce a penále atd.
Nepřipsáno
Okamžitě sjednat nápravu a mé peníze připsat.
|
Tweet |
Všeobecné obchodní podmínky spol. mBank S.A. (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/obchodni-podminky/vseobecne-podminky-fyzicke-osoby.pdf) v bodu 7.17.2 uvádí, že "Banka zaúčtuje vklad hotovosti bez zbytečného prodlení (nejdéle však do konce následujícího pracovního dne)." Pokud se tomu tak nestane, je na místě uplatnit reklamaci služby dle bodu 7.17 všeobecných obchodních podmínek. Pro okamžité řešení situace banka udává tel. č. 420 222 111 999, na které by se měl spotřebitel obrátit. Pro uplatnění reklamace by měl spotřebitel využít postup popsaný v Reklamačním řádu (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/formulare/reklamacni-rad.pdf).
Pokud společnost porušením smluvní povinnosti (připsáním částky po lhůtě uvedené výše) způsobila spotřebiteli škodu, je povinna tuto škodu nahradit
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Více informací o finančním arbitrovi je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.