Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31826Dotaz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Jana Faloutová

Znění stížnosti

Dobrý den,poslední dobou jsem zjistila,že když zvednu sluchátko u pevné linky a chci zavolat,tak se neozve známý ton tů-tů-tů,ale tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů,co s tím je to prosím v pořádku? Jana Faloutová


Produkt

Pevná linka + internet


Požadované řešení

Zjistěte prosím ,proč se tak děje.Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:00, před 6 lety

Výše zmíněný dotaz předáváme společnosti k vyjádření.

V případě, že by se jednalo o chybu na straně operátora, bylo by možné u něj uplatnit reklamaci.

V případě, že by společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2019 16:07, před 6 lety

Pěkný den,
vyzkoušejte vypojit a znovu zapojit váš telefonní přístroj. Pokud by nedošlo ke změně, poprosím o zaslání kontaktního telefonu na kterém vás zastihneme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2019 00:05, před 6 lety


Jana Faloutová

Dobrý den,děkuji za odpověď,udělala jsem to,že jsem vypojila přístroj od sítě,ale situace je pořád stejná.Jana Faloutová-Zeměchy u Kralup nad Vltavou.315 784 060

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 06:19, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2019 08:29, před 6 lety

Moc děkuji za informaci. Bohužel pokud je pevná linka nedostupná, nemůžeme tento údaj pro zpětné kontaktování pro prověření připojení, použít. Zašlete nám prosím telefonní číslo na kterém budete k dispozici.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2019 09:08, před 6 lety


Jana Faloutová

Dobrý den-já můžu telefonovat a i mně lidé telefonují-přístroj normálně funguje,až na ten ohlašovací ton-místo tu-tů-tu tů-tu-tů-(zní)tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů.Pokud mne paměť neklame tak to nikdy takto nebývalo,vždy bylo jen tu-tů tu -tů.Chápete mne?? Jana Faloutová ,Zeměchy u Kralup nad Vltavou-Telefon : 315784060 nebo 723078783 .Jedná se o pevnou linku.Děkuji.Jana F.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2019 09:17, před 6 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2019 09:53, před 6 lety

Děkuji za zaslání. V tuto chvíli vaší pevnou linku předávám přímo našim technikům. Ti jí prověří a budou vás kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 22:45, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2019 00:09, před 6 lety


Jana Faloutová

Hodnocení:

Komentář: Již je vše vyřešeno a dáno do pořádku. Děkuji Děkuji jste úžasní jsem jak v Jiříkově vidění,že takováto služba existuje-díky.Jana Faloutová,Kralupy nad Vltavou.