Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,poslední dobou jsem zjistila,že když zvednu sluchátko u pevné linky a chci zavolat,tak se neozve známý ton tů-tů-tů,ale tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů,co s tím je to prosím v pořádku? Jana Faloutová
Pevná linka + internet
Zjistěte prosím ,proč se tak děje.Děkuji.
|
Tweet |
Výše zmíněný dotaz předáváme společnosti k vyjádření.
V případě, že by se jednalo o chybu na straně operátora, bylo by možné u něj uplatnit reklamaci.
V případě, že by společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
vyzkoušejte vypojit a znovu zapojit váš telefonní přístroj. Pokud by nedošlo ke změně, poprosím o zaslání kontaktního telefonu na kterém vás zastihneme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,děkuji za odpověď,udělala jsem to,že jsem vypojila přístroj od sítě,ale situace je pořád stejná.Jana Faloutová-Zeměchy u Kralup nad Vltavou.315 784 060
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Moc děkuji za informaci. Bohužel pokud je pevná linka nedostupná, nemůžeme tento údaj pro zpětné kontaktování pro prověření připojení, použít. Zašlete nám prosím telefonní číslo na kterém budete k dispozici.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den-já můžu telefonovat a i mně lidé telefonují-přístroj normálně funguje,až na ten ohlašovací ton-místo tu-tů-tu tů-tu-tů-(zní)tůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů.Pokud mne paměť neklame tak to nikdy takto nebývalo,vždy bylo jen tu-tů tu -tů.Chápete mne?? Jana Faloutová ,Zeměchy u Kralup nad Vltavou-Telefon : 315784060 nebo 723078783 .Jedná se o pevnou linku.Děkuji.Jana F.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Děkuji za zaslání. V tuto chvíli vaší pevnou linku předávám přímo našim technikům. Ti jí prověří a budou vás kontaktovat.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Již je vše vyřešeno a dáno do pořádku. Děkuji Děkuji jste úžasní jsem jak v Jiříkově vidění,že takováto služba existuje-díky.Jana Faloutová,Kralupy nad Vltavou.