Společnost


Veronika Pavelcová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31829Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Oldřich Svoboda

Znění stížnosti

Přes internetový obchod jsem zakoupil a zaplatil 18.12.2018 náramek Easyfit Touch (Cellularline).

Zaplacená částka 1.123,00 Kč

Jelikož přestal výrobek fungovat, reklamoval jsem jej u společnosti - výrobek byl zaslán doporučeně dne 14.1.2019 na požadovanou adresu a doručen dne 21.1.2019.

Jelikož nebyla žádná reakce , dne 18.3.2019 jsem e-mailem požádal o vyřízení reklamace , a to vrácení peněz.

Do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval


Produkt

Bluetooth fitness náramek s odnímatelným headsetem CellularLine EASYFIT TOUCH TALK, černý


Požadované řešení

Nyní požaduji vrátit peníze, tzn. částku 1.123 tis. Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 09:36, před 6 lety

Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu je prodejce povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Cit. rozsudek sp. zn. 33 Cdo 3228/2009: Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. Pokud by podnikatelka tvrdila, že spotřebitel byl ve lhůtě informován, mělo by to být z její strany prokázáno.

Tudíž obecně prodejce má informační povinnost o vyřízení reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 13:23, před 6 lety

Produkt je funkční i přes to byl dobropis vystaven a proplacen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2019 13:37, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vrácení peněz potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.5.2019 14:35, před 6 lety


Oldřich Svoboda

Hodnocení: