Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internetový obchod jsem zakoupil a zaplatil 18.12.2018 náramek Easyfit Touch (Cellularline).
Zaplacená částka 1.123,00 Kč
Jelikož přestal výrobek fungovat, reklamoval jsem jej u společnosti - výrobek byl zaslán doporučeně dne 14.1.2019 na požadovanou adresu a doručen dne 21.1.2019.
Jelikož nebyla žádná reakce , dne 18.3.2019 jsem e-mailem požádal o vyřízení reklamace , a to vrácení peněz.
Do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval
Bluetooth fitness náramek s odnímatelným headsetem CellularLine EASYFIT TOUCH TALK, černý
Nyní požaduji vrátit peníze, tzn. částku 1.123 tis. Kč
|
Tweet |
Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu je prodejce povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Cit. rozsudek sp. zn. 33 Cdo 3228/2009: Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. Pokud by podnikatelka tvrdila, že spotřebitel byl ve lhůtě informován, mělo by to být z její strany prokázáno.
Tudíž obecně prodejce má informační povinnost o vyřízení reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Produkt je funkční i přes to byl dobropis vystaven a proplacen.
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl vrácení peněz potvrdit a stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: