Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
Dobrý den,objednal jsem si zásilku ze zahraničí z Singapuru,avšak Česká pošta mi balíček ztratila. Zásilku jsem zaplatil prodejci ale ten se mnou nekomunikuje,mám ale podací číslo zásilky,která opravdu byla odeslána a ztratila se na DEPU V PRAZE zde zasílám odkaz sledování zásilky:Detailní informace k zásilkám
RR999111622VV
Typ zásilky: Doporučené psaní, Hmotnost zásilky: 0.0 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus ,
Délka úložní doby: 15 dní
Datum Událost PSČ Místo vzniku události
15.4.2014 Vstup zásilky na SPU. 22000 Praha 120
15.4.2014 Podací číslo zásilky ze země původu: RF209945555SG.
13.4.2014 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120
26.3.2014 Odeslání zásilky do České republiky.
Bohužel česká pošta nechce vzít mou reklamaci,jelikož nejsem odesílatel,ale tady je jasná vinna české pošty.Moc děkuji za pomoc.S pozdravem Stanislav Kučera
Datový zaznamník
Prosím o vrácení peněz,doložím platbu a objednávku.
|
Tweet |
Zákon o poštovních službách stanoví, že dokud poštovní zásilka nebyla dodána, právo na náhradu škody má odesílatel; po jejím dodání má toto právo adresát. Odesílatel by musel toto právo na adresáta převést.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.