Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31830Nevyřízená reklamace ve lhůtě 30 dní. Neinformování ve lhůtě 30-ti dní.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Vaclav Turek

Znění stížnosti

Dne 29.1.2019 jsme u společnosti Lidl reklamoval ruční akumulátorovou vrtačku zakoupenou v e-shopu LIDL 11.12.2018. Jelikož společnost reklamaci nevyřídila ve lhůtě do 30-ti dní, ani mi neinformovala e-mailem ani telefonem o vyřízení reklamace do 30-ti dní od podání, odstoupil jsem emailem 28.3.2019 od smlouvy. Bohužel paní Eva Svobodová mi napsala že moje odstoupení zamítají se zdůvodněním

Vaše reklamace byla vyřízena v rámci 30 denní lhůty. Prosíme o vyzvednutí Vaší reklamace přímo na prodejně.
Děkujeme za pochopení.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: https://www.lidl-shop.cz/faq.
Přejeme Vám příjemný den.

Což je zcela v rozporu se skutečností.


Produkt

č.obj. /fa 1102997996


Požadované řešení

vrácení peněz tak jak je nárok


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 09:16, před 6 lety

Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu je prodejce povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Cit. rozsudek sp. zn. 33 Cdo 3228/2009: Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. Pokud společnost tvrdí, že spotřebitel byl ve lhůtě informován, mělo by to být z její strany prokázáno.

Tudíž obecně prodejce má informační povinnost o vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 13:54, před 6 lety

Dobrý den, pane Turku,
mrzí nás, že se situace s Vaší reklamací takto zkomplikovala a přijměte naši velkou omluvu. Bohužel došlo k technické chybě, proto jsme Vás kontaktovali se zpožděním. Naši kolegové Vás nicméně co nejdříve vyrozumí, které jsme o celé záležitosti již informovali, a navrhnou požadované řešení situace.
Děkujeme za pochopení
Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 09:23, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.5.2019 11:15, před 6 lety


Vaclav Turek

Dobrý den,
společnost po stížnosti vrátila peníze. Zarážející je postup ČOI na kterou byl podán podnět a ona v rozporu se skutečnostmi uvedla, že společnost vše konala správně a může to takto na zákazníky zkoušet...tedy do doby než dáte podnět na ČOI, LIDL Vám nic nevrátí, posléze bude otáčet a bude Vám vracet a ČOI si na tak velkého hráče nedovolí, tak napíše že vše v pořádku, žádné potrestání...a logicky co bude příště ? Příště to LIDL udělá znovu a na zákazníka znovu zkusí...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 17:25, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že konkrétní problém byl dle sdělení stran vyřešen, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.