Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 29.1.2019 jsme u společnosti Lidl reklamoval ruční akumulátorovou vrtačku zakoupenou v e-shopu LIDL 11.12.2018. Jelikož společnost reklamaci nevyřídila ve lhůtě do 30-ti dní, ani mi neinformovala e-mailem ani telefonem o vyřízení reklamace do 30-ti dní od podání, odstoupil jsem emailem 28.3.2019 od smlouvy. Bohužel paní Eva Svobodová mi napsala že moje odstoupení zamítají se zdůvodněním
Vaše reklamace byla vyřízena v rámci 30 denní lhůty. Prosíme o vyzvednutí Vaší reklamace přímo na prodejně.
Děkujeme za pochopení.
Odpovědi na Vaše nejčastější dotazy naleznete pod tímto odkazem: https://www.lidl-shop.cz/faq.
Přejeme Vám příjemný den.
Což je zcela v rozporu se skutečností.
č.obj. /fa 1102997996
vrácení peněz tak jak je nárok
|
Tweet |
Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu je prodejce povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Cit. rozsudek sp. zn. 33 Cdo 3228/2009: Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. Pokud společnost tvrdí, že spotřebitel byl ve lhůtě informován, mělo by to být z její strany prokázáno.
Tudíž obecně prodejce má informační povinnost o vyřízení reklamace.
Dobrý den, pane Turku,
mrzí nás, že se situace s Vaší reklamací takto zkomplikovala a přijměte naši velkou omluvu. Bohužel došlo k technické chybě, proto jsme Vás kontaktovali se zpožděním. Naši kolegové Vás nicméně co nejdříve vyrozumí, které jsme o celé záležitosti již informovali, a navrhnou požadované řešení situace.
Děkujeme za pochopení
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnost po stížnosti vrátila peníze. Zarážející je postup ČOI na kterou byl podán podnět a ona v rozporu se skutečnostmi uvedla, že společnost vše konala správně a může to takto na zákazníky zkoušet...tedy do doby než dáte podnět na ČOI, LIDL Vám nic nevrátí, posléze bude otáčet a bude Vám vracet a ČOI si na tak velkého hráče nedovolí, tak napíše že vše v pořádku, žádné potrestání...a logicky co bude příště ? Příště to LIDL udělá znovu a na zákazníka znovu zkusí...
Vzhledem k tomu, že konkrétní problém byl dle sdělení stran vyřešen, stížnost uzavíráme.