Společnost


www.welovelrg.cz

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31834Nedodané zboží nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Jiří Suttner

Znění stížnosti

Dobrý den,

z webu jsem si objednal zboží
Polobotky - Pro výprodej Calvin Klein Sneakersy JEANS - Dusty S
size - EU 40/US 7/UK 6.5
CZK2,865.26
CZK2,865.26Mezisoučet:
CZK239.23 Best Way (Shipping to CZ):
CZK3,104.49 Celková cena:

Nepřišla objednávka, peníze byly strženy. Objednávku jsem stornoval přes kontaktní formulář, protože na webu nebyl nikde žádný kontakt. řešil jsem chargeback s bankou, peníze byly připsány, ale obchod si je opět strhl. Nevíte prosím jak toto řešit? Obchodník nereaguje.


Produkt

Polobotky - Pro výprodej Calvin Klein Sneakersy JEANS - Dusty S size - EU 40/US 7/UK 6.5 CZK2,865.26 CZK2,865.26Mezisoučet: CZK239.23 Best Way (Shipping to CZ): CZK3,104.49 Celková cena:


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 08:29, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Po odeslání objednávky je prodávající povinen zaslat spotřebitelovi potvrzení jejího obdržení společně se zněním obchodních podmínek v elektronické podobě. Poté má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V případě, že podnikatel je z členského státu Evropské unie, může spotřebitel problém konzultovat s českou pobočkou Evropského spotřebitelského centra (dále jen “ESC”), která řeší spory v případě problému s podnikatelem z jiné země Evropské unie, Norska či Islandu. Webové stránky ESC jsou na https://evropskyspotrebitel.cz/

V případě, že by se jednalo o objednání zboží mimo Evropskou unii, je vhodné si prostudovat obchodní podmínky, kde by mělo být uvedeno, koho lze v situaci nedodání zboží kontaktovat. V případě opačném se bude muset spotřebitel obrátit na advokáta, aby mu pomohl daný spor řešit soudní cestou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 14:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.