Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31838Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Vojtěch Kunčický

Znění stížnosti

Objednal jsem si zásilku od prodejce Zalando a zaplatil předem bankovním převodem, za 1,5 dne přišla zásilka z Německa až do Ostravy a přišel mi e-mail od PPL, že mi v následujících dnech budou doručovat balík (e-mail přišel v pátek ráno). V pondělí nic, v úterý nic, tak jsem se rozhodl, že napíšu e-mail, jak to s objednávkou vypadá. Odepsal mi Halový mistr 07 s tím, že k zásilce nebylo uvedeno telefonní číslo a ať ho doložím. Ihned jsem na e-mail odpověděl a napsal jim telefonní číslo, odpovědi se mi už ale nedostalo, čekal jsem až do pátku, kdy jsem znovu napsal e-mail, co se tedy děje s tou zásilkou a znovu k tomu připsal telefonní číslo. Žádná odpověď. Napsal jsem znovu v pondělí, jestli si ze mě dělají srandu nebo co a kdy mi hodlají zásilku dodat, že mi nejsou schopni ani odpovědět jsem radši nekomentoval, ale neočekávaně zase žádná odpověď. Tak jsem se už opravdu naštval a zavolal na jejich zákaznické centrum, kde mi oznámili, že ZAPLACENOU zásilku vrátili zpět a označili ji jako NEDORUČITELNOU s tím, že jsem jim NEDODAL telefonní číslo, tak jsem se ihned odkázal na Halového mistra 07, který mi napsal e-mail o telefonní číslo a já mu ho ihned vzápětí dodal, a že jestli si ze mě jako dělají srandu, že nejdřív mi pošlou e-mail, že mi bude zásilka doručena v následujících dnech a poté, když doručena nebyla a já se jim ozval, mi napíšou, že ji nemůžou doručit a ať dodám telefonní číslo, tak jsem ho dodal a oni ho i přesto vrátí zpět do Německa??? Od paní v telefonu jsem se žádného vysvětlení nedočkal, jen strohé omluvy s tím, že oni určitě ale nepochybili a chyba bude ve špatné komunikaci. ANO, ve špatné komunikaci, ale z jejich strany. Naprosto nechápu, proč mi posílají e-mail, že mi balík doručí a až když se ozvu já, tak mi napíšou, že nejde doručit, protože nemají telefonní číslo a po dodání balík vrátí do Německa a ani mi o tom nedají vědět, zajímalo by mě, kdy bych se to dozvěděl, pokud bych jim nezavolal. S PPL končím, tohle nebyl můj první problém a tohle je poslední tečka. Nejdřív e-mail, že mi to doručí, pak se ozvu JÁ, oni chtějí číslo, dodám číslo, napíšu další 2 e-maily a ŽÁDNÁ odpověď a pak, když zavolám, tak mi oznámí, že ho vrátili do Německa. Končím s touto doručovací službou.


Produkt

Objednávka od internetového prodejce Zalando.


Požadované řešení

Dostatečná omluva a uznání pochybení z jejich strany, konkrétně nedostatečné a nepravdivé informování a pochybení Halového mistra. Každopádně i tak už bude PPL poslední možná volba doručení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 06:11, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 15:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.