Společnost


David Jaromír

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3184Neuznaná reklamace - 3x stejná závada a nikdy neopravena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2014, před 11 lety

Václav Lhotský

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 7.3.2013 jsem u firmy Namir zakoupil vysokotlakou myčku Nilfisk C130 PAD X-TRA.Letos jsem přístroj již 3x reklamoval se stejnou závadou a zastopení servisu Nilfisk Do Čertous 1,
190 00 Praha 9 neuznává reklamaci a tvrdí že je přístroj naprosto v pořádku.Takto se vyjádřila firma Namir 6.5.2014,Na to jsem okamžitě odpovídal že si závadu nevymýšlím a doložil opět také video závady /http://www.youtube.com/watch?v=WH_bJc7GebM.Od té doby jsem posílal ještě 2x email s dotazem jak reklamace probíhá ale firma Namir nekomunikuje.


Produkt

Nilfisk C130,FAKTURA - Daňový doklad č.20130518


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy-vrácení peněz za přístroj + 3x poštovné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 11:27, před 11 lety

V případě, že prodejce odmítá rekalmaci uznat s tím, že se vada neprojevila a vystavil i písemné odůvodnění zamítnutí ( kde by se měl vypořádat s veškerými důkazy vady), bude třeba vadu prokázat posouzením jiného odborníka, který by ke stavu výrobku vyhotovil i znalecký posudek. V případě, že by byl tento posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:44, před 10 lety

Pan David Jaromír byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.