Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dne 7.3.2013 jsem u firmy Namir zakoupil vysokotlakou myčku Nilfisk C130 PAD X-TRA.Letos jsem přístroj již 3x reklamoval se stejnou závadou a zastopení servisu Nilfisk Do Čertous 1,
190 00 Praha 9 neuznává reklamaci a tvrdí že je přístroj naprosto v pořádku.Takto se vyjádřila firma Namir 6.5.2014,Na to jsem okamžitě odpovídal že si závadu nevymýšlím a doložil opět také video závady /http://www.youtube.com/watch?v=WH_bJc7GebM.Od té doby jsem posílal ještě 2x email s dotazem jak reklamace probíhá ale firma Namir nekomunikuje.
Nilfisk C130,FAKTURA - Daňový doklad č.20130518
Požaduji odstoupení od smlouvy-vrácení peněz za přístroj + 3x poštovné
|
Tweet |
V případě, že prodejce odmítá rekalmaci uznat s tím, že se vada neprojevila a vystavil i písemné odůvodnění zamítnutí ( kde by se měl vypořádat s veškerými důkazy vady), bude třeba vadu prokázat posouzením jiného odborníka, který by ke stavu výrobku vyhotovil i znalecký posudek. V případě, že by byl tento posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených s pořízením znaleckého posudku.
Pan David Jaromír byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.