Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, podávám stížnost na ,,seriozní,,seznamku BE2, která si naprosto neoprávněně strhává každých čtvrt roku částku 2.247Kč, zjistila jsem kontrolou svého účtu, kde byla tato částka několikrát stržena bez zadání jakéhokoliv příkazu. Při kontrole dalšíh výpisů jsem zjistila, že se mi částka strhává zpětně celý rok. Řešila sem zablokováním platební karty, z důvodu toho, že jsem si myslela, že jde o napadení osobního účtu - platba odcházela na účet v Luxembursku. Při podání reklamace na bance jsem zjistila, že si částku 2.247Kč strhává právě společnost BE2 a to pravidelně každý čtvrt rok.
Nedala jsem žádný souhlas s prodlužováním členství na seznamce. Po přečtení stížností tadyjen koukám, kolik lidí je na tom stejně. Navrhuji podat trestní oznámení.
internetová seznamka
vrácení všech stržených částek na účet
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
dnes 19.4.2019 mi přišla na e-mail upomínka o neuhrazení částky za prémiové členství vč. sankce, kde je požadována platba již ve výši 2530Kč.
Kontaktovala jsem několikrát p. Hlaváčka ohledně okamžitého zrušení prémiového členství a smazání profilu a veškěrých mých osobních údajů na BE2. Dne 5.4. mi bylo ukončeno členství s okamžitou platností - vše mohu doložit e-mailovou komunikací s BE2-viz příloha.
Prosím o další pomoc při řešení, ve vašich stížnostech na společnost BE2 nejsem jediná, kdo má podobnou zkušenost po ukončení členství u této společnosti. Chci zamezit dalšímu strhávání peněz z mého účtu. Děkuji za odpověd. K.Tomšíková
Pokud spotřebitelka ukončila členství, potom od okamžiku ukončení nemusí společnosti hradit žádnou další platbu. Pokud však k prodloužení členství mělo dojít ještě před jeho ukončením, resp. před požadavkem na jeho ukončení, potom jsme v rovině toho, zda ke automatické prodloužení oprávněné, či nikoliv. Dle našeho názoru není, protože o něm společnost řádným způsobem neinformuje (viz naše četná vyjádření u jiných stížností).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.