Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prakticky pokaždé když sledujeme nějaký pořad, který ještě běží (abychom se vyhnuli rrklamám), často se pořad zasekává, přeskakuje i několik minut a občas se dokonce zasekne set-top-box který i běžně je zoufale pomalý a neresponzivní. Za takovou cenu, kterou si UPC śza své TV služby nechá platit, bych čekal podstatně vyšší kvalitu. Pouze internet máme kvalitní a dosahuje dokonce deklarovaných rychlostí.
Horizon Go zpětné zhlédnutí
Zlepšení kvality služby, lepší back-end v programu set-top boxu.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klienta podrobně zabývala. Během prověření bylo zjištěno, že klient společnosti UPC žádnou závadu nehlásil. Na základě jeho stížnosti byl předán požadavek na ověření technickému oddělení, kde bylo zjištěno, že se jednalo o výpadky Zpětného zhlédnutí. Tuto službu využívá klient v souladu se Smlouvou bezplatně a nelze tedy vyčíslit finanční kompenzaci.
V době, kdy klient uvedl svou stížnost na dTestu, společnost UPC se potýkala s výpadky této služby a na odstranění se intenzivně pracovalo. V rámci proklientského přístupu byl klientovi naveden booster služby Komplet na 1 měsíc, o čemž byl klient informován. Věříme, že se tak podařilo klientovu stížnost vyřídit k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.