Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#31848Chybné vyúčtování poslední platby za mobil 777012768

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.04.2019, před 6 lety

Lubomír Stojan

Znění stížnosti

Zaslali jste mi k proplacení částku 541 Kč za používání mobilu 777012768 za minulý měsíc, v níž uvádíte, že tato částka obsahuje i nesplacený zůstatek za minulá období (295.52 Kč).Splatnost této celé částky datujete ke dni 7.4. 2019. Částku (295 Kč)za předminulý měsíc jsem po vašem upozornění sice s prodlením ale přesto uhradil. Mám od vás děkovnou sms ve svém mobilu shodou okolností hned za vaší sms k opětovné platbě na celkovou částku 541 Kč. Tuto děkovnou sms mohu kdykoliv předložit včetně výpisu z mého účtu u Raiffeisen Bank, odkud jsem platbu 295 Kč odeslal. Ke dni 7.4.2019 si proto nárokuji platbu pouze 246 Kč, která je výsledkem odečtu od vámi požadované sloučené částky na 541 Kč. Doufám, že si ve vyúčtování uděláte pořádek a nebudete své klienty obtěžovat nesmyslně navýšenými platbami. Nepotřebuji, abyste se mi omlouvali ale požaduji, abyste mi zaslali sms na můj mobil 777012768 a to do platebního termínu 7.4.2019, že mnou vypočtená částka 246 Kč za poslední účtovací měsíc souhlasí s tím, co mám opravdu zaplatit, a že chyba nadhodnoceného vyúčtování byla na vaší straně. Děkuji za vámi zaslanou novou sms a do vašeho vyjádření formou sms zatím tuto platbu pozdržím.

Ing. Lubomír Stojan


Požadované řešení

Nepotřebuji, abyste se mi omlouvali ale požaduji, abyste mi zaslali sms na můj mobil 777012768 a to do platebního termínu 7.4.2019, že mnou vypočtená částka 246 Kč za poslední účtovací měsíc souhlasí s tím, co mám opravdu zaplatit, a že chyba nadhodnoceného vyúčtování byla na vaší straně. Děkuji za vámi zaslanou novou sms a do vašeho vyjádření formou sms zatím tuto platbu pozdržím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 04:19, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2019 17:35, před 6 lety

Dobrý den, pane inženýre,

prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme kvůli ochraně údajů řešit konkrétní požadavky, proto Vám zasílám obecné informace k situaci, kterou jste popsal.

Jsme povinni vystavovat Vyúčtování v den zúčtovacího období, a to s údaji, které jsou právě v tento den platné. Pokud v den Vašeho zúčtovacího období nebylo uhrazeno předchozí Vyúčtování, museli jsme částku za toto minulé Vyúčtování uvést a započítat jako nedoplatek z předchozích období.

Pokud jste mezitím platbu poslal, stačí samozřejmě uhradit aktuální dlužnou částku. Tu zjistíte snadno v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/utrata-a-vyuctovani/vyuctovani po přihlášení s Vaším telefonním číslem a s administrátorským heslem. K úhradě prosím použijte symboly z posledního Vyúčtování, změňte jen částku. Děkujeme za platbu.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 09:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2019 09:37, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.