Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31849Dle mého se jedná o neoprávněné vymáhání plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2019, před 6 lety

Jakub Musial

Znění stížnosti

Dobrý den ,

cca rok zpět jsem si všiml, že mi u účtu odchází tři platby každý měsíc na různé zahraniční účty. Netušil jsem o co jde a změnil kartu. OD té doby jsem dostal desítky emailu : registrace u seznamky : community sex-schuzka-dnes. delsí čas jsem netušil o co jde a hledal v historii pc podobnou aktivitu.Ač mi tato stránka vubec nic neriká, muj pc si to nemyslí.. nejspis, přes nekolik premerování jsem se tam proste registrovat musel protoze jine vysvetlení me nenapadá. Ale upisovat se k nejakym vip placeny, sluzbám to proste nedelam, to jsem si jist.
Finance mame na karte moji partnerky, proto píšou me s oslovením pani ....Odepsal jsem :
"Dear Mr. Thiel,
first of all, let me introduce myself, my name is Jakub and Miss Millerova is my girlfriend but you keep on sending your messages to my e-mail address. I would like to know, where did you get my personal contacts and why are you sending me those threatening messages?
I am not aware I have registered and booked a premium at the mentioned website, if so, please send me the proof as well as the contract I have agreed to, as I have no record of it what so ever.
If you fail to send me the proof and will continue sending me such message I will inform proper authorities about the abuse of personal data.
Sincerely,
Jakub Musial"

J jedné zpráve od nich psali, že pokud uhradim termínu 101e zalezitost odloži. poslal jsem peníze, nikdo nic neodlozil, penize chtejí stale a ja nevim jak z toho kola ven.
Celkem jsem ji poslla cca 300e a cekám na zázrak.
Mohli byste mi doporucit nejaky overey zpusob prosim ?

S pozdravem Musial


Produkt

dateyard AG - nabízejí clenství v ruznych seznamkách kde se dušují, jak je vše zdarma, ale predpokladám, že zmeni stanovy, rozeslou na mail, ten spadne u nas do spamu a nevim nic.Na strankach ktere uvadeji jsem byl m,yslím pouze 1 community sex-schuzka-dnes. cili ani nevím zda fungují dále ci nikoliv.


Požadované řešení

Tuším že víte o jakou společnost se jedná a pokud mi poradíte kroky,nktere po provedení mi od nic zařídí klid budu velmi rád. velmi rad bych od te smlouvy odstoupil - jko uvedení v omyl.. NIc ze budu platit mesiční fee jsem nepodepisoval atd. Máte mnohem více zkuseností, vsiml jsem si ze nejsem jediny kdo se na vás obrací se stejnym problémem.
Mile rád uhradím práci vám, než podvod jim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2019 05:10, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Byl-li však spotřebitel o prolongaci (automatické prodloužení) smluvního vztahu informován, pak je důležité podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství. .

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Pokud spotřebitel výpověď placeného členství zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 15:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.