Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 25.3. (pondělí) mi přišel mail oznamující, že mi bude doručován balík. Celý den nic ani telefon. Píšu na Váš kontaktní mail, kde mi operátor sdělil, že mají špatné tlf číslo. Tudíž prosím operátora o doplnění správného čísla a znovudoručení případně odevzdání balíku na Geis point. Operátor přislíbil, že zaurguje. Neděje se vůbec nic až jsem opět psal dne 29.3. (pátek) znovu e-mail, zda balík vůbec někdy dostanu. Operátor znova přislíbil urgenci. Tak čekám dalších pár dnů konkrétně do 2.4. (úterý) kdy už opravdu naštvaně píšu další mail s prosbou co mám teda udělat proto, abych balík ještě někdy dostal. Vaše poslední zpráva mě opravdu zvedla ze židle, kdy mi bylo odepsáno, že jste balík vrátili zpět odesílateli, protože byl na depu více než týden???? A že s tím už nemůžete nic dělat a že si to mám vyřídit s e-shopem sám!!!! To opravdu myslíte vážně??? To jsou služby 21. století??? To už i nechvalně známá česká pošta by mi ho dávno doručila nebo alespoň nechala na poště. Tyto vaše služby jsou nehoráznost??? Jakou kompenzaci mí nabídnete?
zásilka číslo 05051145216
Právě si dopisuji s e-shopem, kterému jste bez jakéhokoliv kontaktování mé osoby (kromě prvního mailu) poslali zpět. Požaduji případnou úhradu poštovného. Co se stalo je jen Vaše chyba a neschopnost předat informace na správné místo. V mém zaměstnání bych za toto už dávno letěl!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.