Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31853Pochybení při přenosu telefonního čísla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2019, před 6 lety

Michael Šlajs

Znění stížnosti

19.3. jsem po domluvě, která proběhla při podpisu smlouvy, poslal emailem pracovníkovi pobočky T-Mobile Plzeň Plaza Ladislavu Dvořákovi ČVOP kódy pro přenos dvou telefonních čísel. Následně jsem dostal odpověď, že kódy byly zadány do systému a přenos obou čísel proběhne v prvním možném termínu, který byl 25.3. (podle informací v SMS od operátora). To se ale nestalo, tak jsem vznesl dotaz proč přenos proběhl. Byl jsem informován, že došlo k technickému problému na straně T-Mobile. Od té doby jsem již od pracovníka neobdržel žádnou informaci. 29.3. proběhl přenos pouze jednoho z čísel, podotýkám, že ČVOP kódy jsem posílal pro obě čísla současně a u předchozího operátora čísla vázaná nebyla, jednalo se o čísla pod jednou fakturační skupinou a smlouva již vypršela.
S informací, že 29.3. došlo k přenosu pouze jednoho z čísel byl pracovník seznámen, nicméně ani přesto z jeho strany neproběhla žádná reakce. Navštívil jsem proto jinou pobočku T-Mobile a sdělil situaci, bylo mi řečeno, že došlo k technickému problému (údajně storno) ale žádost o přenos čísla byla odeslána.
4.4. jsem zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že sice žádost o přenos byla odeslána ale ČVOP kód nebyl zadán a proto nemohlo dojít k přenosu čísla, kód jsem proto nadiktoval operátorce do telefonu a k přenosu má dojít v novém termínu 9.4.
Nakonec tedy místo slibovaného přenesení 25.3. dojde k přenosu 9.4. , tj. s více než čtrnácti denním zpožděním.
Žádám o omluvu ze strany operátora a kompenzaci ve formě mimořádné slevy na poskytnuté služby.
U T-Mobile mám program Magenta 1, ve kterém mám šest (!) služeb s celkovým měsíčním paušálem přes dva tisíce korun.


Požadované řešení

Žádám o omluvu ze strany operátora a kompenzaci ve formě mimořádné slevy na poskytnuté služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:01, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.