Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#31859Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2019, před 6 lety

Bohumil Kuka

Znění stížnosti

Dne 2.4.2019 jsem v ccc obuv centrum Černý Most po vyzkoušení zakoupil(řádně zaplatil) vycházkovou obuv v ceně 699 kč.
Po jednodennim používání cca 8hod při čemž jsem zjistil že mě v těchto botách(pro mě z nepochopitelných důvodů) nesnesitelně bolí chodidla.
Z těchto důvodů jsem dnes boty odnesl na vrácení do této prodejny.
To co následovalo mě přinejmenším zaskočilo.Aroganní jednání dvou prodavaěek (nejspíš Ukrajina) bylo velice nevhodné a situaci nic neřešící,proto jsem si nechal zavolat snad vedoucí prodejny od které sem se dozvěděl informace nad kterýmí zůstává rozum stát a tedy od vás požaduji vysvětlení a výpís z vašeho reklamaěního řádu kde se toto nachází.
Na dotaz jak se dá zjistit zda mě nebudou v botách bolet chodidla než nošením, mi paní vedoucí odpověděla. že jsem si je měl řádně vyzkoušet.
na což jsem se zeptal zda jsem měl dvě hodiny chodit po obchodě mi bylo řečeno že samozřejmě a že by mě nikdo nevyhazoval a po opuštění prodejny se zboži považuje za použité !!!!!
Tímto vás žádam o vysvětlení a případnou nápravu.
Děkuji Kukla Bohumil


Produkt

vycházková obuv LANETTI 2220794710046OBUVMYL8053 - 143


Požadované řešení

Vrácení peněz z důvodů následného nenošení výrobku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 08:23, před 6 lety

O nesplnění jakosti při převzetí podle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se jedná v případě, kdy se obuv nehodí k účelu, ke kterému se obvykle užívá. Z tohoto důvodu lze obuv reklamovat.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 15:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.