Společnost


Petr Miček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3186Nedodržení termínu, materiálu a vzhledu nábytku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2014, před 11 lety

Bohuslava Kracíková

Znění stížnosti

Začátkem ledna 2014 nás na webových stránkách této firmy zaujal nábytek z masivu. Po telefonické domluvě jsem upřesnila naše požadavky, které byly firmou bez problému akceptovány. Dne 16. ledna 2014 jsme firmě zaslali mailem objednávku,ve které byl zcela jasně stanoven i materiál(masiv buk)i barevné provedení (přírodní). Součástí objednávky bylo též i barevné vyobrazení objednávaného nábytku. Dne 21. ledna 2014 byla objednávka potvrzena. Dodací lhůta byla firmou stanovena na dobu 5 - 6 týdnů. Dne 27. ledna 2014 byl dán příkaz k úhradě zálohy ve výši 30 000,- Kč. Po uplynutí této garantované dodací lhůty jsem telefonicky kontaktovala firmu, která argumentovala různými důvody nesplnění dodací lhůty. Snažili jsme se problémy firmy pochopit a důvěřovali jsme novým slibům. Když už se zdálo, že v květnu 2014(po dlouhých 16 týdnech!)se konečně nábytku dočkáme, čekalo nás nemilé překvapení.Dne 9.května 2014 jsme obdrželi mail s částkou, kterou bude třeba doplatit při dovezení nábytku přepravní firmou. Vzhledem k tomu, že tato částka nesouhlasila znovu jsem 13.května 2014 kontaktovala firmu. Ukázalo se však, že tato firma nebyla schopna vyrobit ani po tak dlouhé době všechen objednaný nábytek! Paní, které jsem se dovolala tvrdila, že chybějící nábytek vyškrtl z objednávky pan Miček, ale že jsou schopni zbytek do 10 dnů dodat. V následném telefonátu pan Miček slíbil, že zjistí, kdo to vyškrtl. Termín 10 dnů je však nereálný, minimálně to bude trvat další tři týdny! Přepravní firma však již byla s nábytkem na cestě. Přesto jsme byli,i přes několikeré nedodržení slibů, ochotni počkat. Když však přepravní firma nábytek dovezla a doplatili jsme dalších 6 928,- Kč (doplatek na nábytek 4600,--Kč a doprava ve výši 2 328,- Kč), při rozbalení skříně jsme zjistili, že z bukového masivu je vyrobena jen malá část a zbytek je z podýhované dřevotřísky a překližky! Navíc ani design neodpovídal naší objednávce! Další balíky jsme již nerozbalovali a okamžitě jsem telefonicky informovala pana Mička. Jeho reakce mě však doslova šokovala! Nejenže nepřiznal chybu, ale navíc byl dost arogantní. Vyjádřil se v tom smyslu, že nám dodali to, co jsme si objednali.Ještě týž den (tj.13.května 2014)jsem napsala a odeslala firmě Truhlářství Miček mail, ve kterém mu oznamuji, že okamžitě ruším objednávku a žádám, aby si co nejdříve,námi neobjednaný, nábytek na vlastní náklady odvezli a vrátili nám zaplacenou zálohu, vč. již zaplacených nákladů na dopravu. Druhý den jsem tuto částku doplnila o doplatek, na který jsem v silném rozrušení zapomněla. Celková částka za dodaný nábytek tedy činí 36 928,--Kč(záloha 30 000,-- + doplatek 4 600,-- + doprava 2 328,--)

Vzhledem k tomu, že se do dnešního dne, tj. do 17. května 2014 nikdo z firmy Truhlářství Miček neozval a neprojevil sebemenší snahu tento problém vyřešit, jsme nuceni se bránit. Obracíme se tedy na vás s prosbou o pomoc.

Děkuji Kracíková


Produkt

Nedodržený materiál, desing nábytku ( dle řady MIA) a dodací lhůta.


Požadované řešení

Žádáme odvezení dodaného nábytku, vrácení veškerých nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 16:32, před 11 lety

Dle občanského zákoníku se za kupní smlouvu vždy považuje smlouva o dodání spotřebního zboží, které je nutné sestavit nebo vytvořit. Jakost nebo provedení předmětu koupě musí odpovídat smlouvě. Prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy věc převzal, má věc vlatnosti, které si strany ujednaly. Pokud tomu tak není, jedná se nesplněnou jakost při převzetí a spotřebiteli svědčí práva z vadného plnění. Je tedy nutné uplatnit reklamaci, která musí být dle zákona o ochraně spotřebitele vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Při uplatnění reklamace může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2014 16:11, před 10 lety

Subjekt Petr Miček na naši výzvu k řešení stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.