Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31866Dopisy na okenním parapetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 minut 14 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 6 lety

Petra Machalíková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych podala stížnost na slečnu/paní, která doručuje poštu ve Zlíně na ulici Štefánikova (kousek od MŠ Šnek). Dopisy nevhazuje do schránky u hlavních dveří, které jsou hned u cesty, ale pokládá je na okenní parapet zezadu domu, kam má kdokoliv přístup. Kdyby poštu někdo vzal, ani se nedozvíme informace, na které jsme např.od města čekali. Navíc tam pokládá i dopisy pro úplně cizí paní, která tady ani nebydlí. Kdyby šla ke schránce, tak by viděla jména lidí, co tu žijí. Nemyslím si, že je to nějaký nepřekonatelný problém vhodit poštu do schránky, obzvlášť když "blbé" letáky ve schránce máme pořád.


Požadované řešení

Umísťovat dopisy a poštu tam, kam opravdu patří, tedy do schránky. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 11:54, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.