Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#31867Upomínka za neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 6 lety

Jana Maixnerová

Znění stížnosti

Manžel dostal od firmy NaturaMed vzorek přípravku na měsíční užívání, který jsme řádně zaplatili. Přípravek mu nevyhovoval a dále jsme si ověřili, že na trhu jsou obdobné za poměrně nižší cenu. Proto jsme (7.3.2019) napsali mail firmě, že přípravek dále nechce. Tem dem mi přišlo zpět potvrzení, že požadavek byl vyřízen. Nyní (4. 4. 2019) ovšem přišla upomínka, že zásilka nebyla uhrazena. Podotýkám že žádnou zásilku jsme neobdrželi, pokud by se tak stalo, vrátili bychom jí zpět.
S firmou jsme jinak spokojeni, odebíráme jiný produkt již cca 3 roky.
Firmě NaturaMed dnes napíši email s žádostí o storno upomínky, ale mám obavy, že žádosti nevyhoví.


Produkt

doplněk stravy ProMan plus cena 599,-


Požadované řešení

Ráda bych, aby firma vystornovala upomínku ve výši 599,- včetně administrativního poplatku 35,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 14:20, před 6 lety

V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí 14denní lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Smlouva bude ukončena doručením této výpovědi, doporučujeme učinit tak prokazatelně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Zboží, které má spotřebitelka doposud v dispozici, si ponechá a uhradí. Zboží, které přijde po doručení výpovědi společnosti není spotřebitelka povinna hradit ani vracet.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 09:34, před 6 lety

Vážená paní Maixnerová,

ráda bych Vás informovala, že na základě emailu, který nám pan Maixner zaslal 5.4.2019 a ve kterém nám sdělil, že balení produktu ProMan Plus ze dne 6.3.2019 neobdržel, jsme fakturu ve výši 599 Kč téhož dne stornovali. Pravidelné zasílání produktu bylo na Vaši žádost ukončeno dne 7.3.2019, nicméně před ukončením pravidelného zasílání byla naší společností odeslána ještě jedna zásilka s produktem a o tom, že Vám nebyla doručena, jsme bohužel nevěděli. Systém tedy automaticky vygeneroval a odeslal upozornění na neuhrazenou fakturu. Na tuto ovšem již neberte zřetel.

Za způsobené nedorozumění se Vám omlouváme.

S přáním hezkého dne

NaturaMed Pharamaceuticals

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2019 10:31, před 6 lety


Jana Maixnerová

Hodnocení:

Komentář: Jsem spokojena, firma NaturaMed reagovala již na můj mail a upomínku stornovala. DTestu děkuji za výbornou podporu a radu jak postupovat v řešení. Firmě NaturaMed bych doporučila zasílat zásilky tak, aby bylo zřejmé, že jsou doručeny na správnou adresu a hlavně, že jsou řádně objednány.