Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Manžel dostal od firmy NaturaMed vzorek přípravku na měsíční užívání, který jsme řádně zaplatili. Přípravek mu nevyhovoval a dále jsme si ověřili, že na trhu jsou obdobné za poměrně nižší cenu. Proto jsme (7.3.2019) napsali mail firmě, že přípravek dále nechce. Tem dem mi přišlo zpět potvrzení, že požadavek byl vyřízen. Nyní (4. 4. 2019) ovšem přišla upomínka, že zásilka nebyla uhrazena. Podotýkám že žádnou zásilku jsme neobdrželi, pokud by se tak stalo, vrátili bychom jí zpět.
S firmou jsme jinak spokojeni, odebíráme jiný produkt již cca 3 roky.
Firmě NaturaMed dnes napíši email s žádostí o storno upomínky, ale mám obavy, že žádosti nevyhoví.
doplněk stravy ProMan plus cena 599,-
Ráda bych, aby firma vystornovala upomínku ve výši 599,- včetně administrativního poplatku 35,-
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí 14denní lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Smlouva bude ukončena doručením této výpovědi, doporučujeme učinit tak prokazatelně, nejlépe doporučeně s dodejkou. Zboží, které má spotřebitelka doposud v dispozici, si ponechá a uhradí. Zboží, které přijde po doručení výpovědi společnosti není spotřebitelka povinna hradit ani vracet.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážená paní Maixnerová,
ráda bych Vás informovala, že na základě emailu, který nám pan Maixner zaslal 5.4.2019 a ve kterém nám sdělil, že balení produktu ProMan Plus ze dne 6.3.2019 neobdržel, jsme fakturu ve výši 599 Kč téhož dne stornovali. Pravidelné zasílání produktu bylo na Vaši žádost ukončeno dne 7.3.2019, nicméně před ukončením pravidelného zasílání byla naší společností odeslána ještě jedna zásilka s produktem a o tom, že Vám nebyla doručena, jsme bohužel nevěděli. Systém tedy automaticky vygeneroval a odeslal upozornění na neuhrazenou fakturu. Na tuto ovšem již neberte zřetel.
Za způsobené nedorozumění se Vám omlouváme.
S přáním hezkého dne
NaturaMed Pharamaceuticals
Hodnocení:
Komentář: Jsem spokojena, firma NaturaMed reagovala již na můj mail a upomínku stornovala. DTestu děkuji za výbornou podporu a radu jak postupovat v řešení. Firmě NaturaMed bych doporučila zasílat zásilky tak, aby bylo zřejmé, že jsou doručeny na správnou adresu a hlavně, že jsou řádně objednány.