Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Podle zavedené praxe ve společnosti Telefónika jsou stanoveny ceny za poskytování služby. Na tyto ceny pak společnost poskytuje slevy, které se projednávají ve většině případu telefonicky. Tyto slevy jsou poskytovány na období jednoho roku a nebo i bez časového omezení. Také mně končila jednoroční lhůta na ústně projednanou jednoroční slevu ve výši 60 Kč měsíčně (vč.DPH)na t.zv. "hlasové služby" k 13.2.2013. V předstihu, asi v polovině ledna, jsem telefonicky s operačním pracovištěm tuto slevu nadále odsouhlasil (tentokráte dokonce bez časového omezení - jak jsem byl informován). Tato sleva činla nadále 60Kč vč. DPH měsíčně. Současně mě byla zaslána smlouva na poskytování služeb Internet Optima. V této písemné smlouvě nebyly nikdy a ani v tomto případě uváděny slevy, které byly projednány a odsouhlaseny po telefonické dohodě. Přesto jsem si dovolil učinit rekapitulaci všech odsouhlasených služeb, zejména též z toho důvodu, že šlo o služby poskytované na další období bez časového omezení. Služby za internet a hlasové volání činily 323 Kč (vč.DPH) měsíčně. Provedl jsem proto příslušnou krátkou písemnou rekapitulaci těchto slev a tuto jsem připojil k zaslané písemné dohodě. Svůj podpis s datem 15.01.2014 u této dohody jsem doprovodil písemnou poznámkou, že tato rekapitulace slev je nedílnou součástí písemné dohody. Podle Smluvních podmínek Telefónika na případné výhrady a nebo připomínky ke smlouvě musí být reagováno do 22 dnů, jinak se připomínky stávají platnými. K těmto připomínkám jsem daném termínu od dodavatele neobdržel. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistit, že od březnového vyúčtování služeb Telefóniky mně odsouhlasená sleva za hlasové volání ve výši 60 Kč (vč.DPH) měsíčně nebyla poskytována. Při rozhovoru s operátorkou mně bylo pouze sděleno, že sleva byla zrušena bez jakéhokoliv zdůvodnění a vysvětlení. Napsal jsem písemnou reklamaci ze dne 11. dubna 2014. K tomu mně asi v polovině měsíce května zavolal nějaký ženský hlas (jméno jsem bohužel nezaslechl). Byl jsem požádán o vysvětlení mé stížnosti,ale v polovině hovoru byl tento přerušen. Volal jsem na informační linku, kde mě bylo řečeno, abych čekal, že se někdo ozve. Dodnes se neozval nikdo. Došlo mně však vyúčtování za měsíc duben a opět bez poskytnutí předmětné slevy. Kopii úplného znění písemné a dosud neprojednané reklamace mám u sebe a mohu Vám ji na vyžádání poslat.
Přiznání projednané,přiznané a tím platné slevy za hlasové volání ve výší 60 Kč měsíčně (vč.DPH) s platností od vyúčtování za březen 2014.
|
Tweet |
Dle § 64 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích je poskytovatel služeb povinný vyřídit reklamaci vyúčtování do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že se tak nestalo, může spotřebitel podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který je případně i kompetentní tento spor rozhodnout.
Pěkný den,
velice rád se blíže podívám na celou záležitost. Kontaktujte mě pomocí následující aplikace: http://bit.ly/17gQYWn. V dotazníku uveďte číslo přípojky a taktéž kontaktní telefon.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2
Číslo přípojky:235301892
Kontaktní telefon: 235301892
Variabilní symbol: 0600006756
Pěkný den,
děkuji za zaslání ověřujících údajů. Aktuálně jsem celou záležitost předal k detailnímu prošetření. Kontaktován s vyřešením budete v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2
Čeká se na slíbené stanovisko společnosti k reklamaci
Spotřebitel nám sdělil, že stížnost je již vyřešena, reklamace byla společností shledána oprávněnou.