Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na adrese Sadovského 10 v Brně Králově Poli nyní nevhazuje doručovatel dopisy do pěti schránek označených jmény adresátů (jsou jasně vidět v předzahrádce za brankou), ale hází je do schránky na brance, která je zřetelně označena "LETÁKY", lehce se pak mezi letáky ztratí a hrozí jejich vyhození s letáky.
Nejdříve jsem volala na naši poštu V Brně Králově Poli (Mojmírovo náměstí). Podotýkám, že číslo začíná devítkou, je tedy placené a platí se, i když se dovoláte jen automatu. Ohlásil se automat a pak už to nikdo nezvedal. Osobně jsem to tedy včera reklamovala na poště v Brně Králově Poli. Tam mi řekli, že oni nedoručují a vybavili mne 3 telefonními čísly na nichž to mám řešit (vedoucí doručování Labaš, jeho zástupkyně Valová a místnost pro doručovatele. Dvě z nich jsou nedostupná, jedno nikdo nebere (viz referenční údaje). Připadá mi nehorázné, že když nahlásím závadu v doručování osobně na poště, mám ještě utrácet za telefon a stejně to k ničemu není. Dnes dopisy byly opět mezi reklamami, návštěva na poště byla marná.
K reklamacím má být bezplatná telefonní linka! proč bych měla utrácet čas a peníze za telefon v případě, že špatně doručují?
Doručování dopisů do schránek adresátů.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman