Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v průběhu měsíce března jsem si objednal u firmy Bakker se sídlem Dělnická 390,532 36 Pardubice následující :
orchidej vzpřímená 1 ks za 299,- Kč
chilský jasmín růžový 1 ks za 335,- Kč
citroník 1 ks za 109,- Kč
celkem tedy za 743,- Kč , čímž byla splněna podmínka zaslání citroníku.
K zásilce měl být připojen zdarma 100dílný kufřík s nářadím .
Jelikož nebyl vůbec dodán dodán citroník , chilský jasmín má velikost cca 10 cm namísto deklarovaných 20-25 cm při dodání a kufřík obsahuje místo 100 ks nářadí pouze 43 ks ( zbytek je spotřební materiál – např. šroubky,hřebíky apod) a cena za jasmín byla ponechána stejná jako u toho v nabídce , myslím si , že se jedná o nekalé praktiky a klamání spotřebitele . Připojuji ještě dodací list , na kterém vůbec nejsou údaje prodávajícího . Faktura nebo jiný daňový doklad nebyla přiložena k zásilce vůbec.
Zboží jsem reklamoval a poslal zpět.Žádám o vrácení peněz včetně vynaložených nákladů. Formuláře jsem přiložil k vrácenému zboží.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, popřípadě společnost nedodala zboží v odpovídajícím množství, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.