Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neuvěřitelná přeplněnost Slováckého expresu 14.07 hod. z Pardubic byla zřejmě důsledkem nepoužitelných toalet v 1. třídě. Navíc ulička 1. třídy byla natolik přeplněná, že jsem měla problém vůbec nastoupit.
Osobně vlakem jezdím ráda a často, snad se situace zlepší, abych mohla v budoucnu využívat i spoje Českých drah.
S pozdravem
Mgr.art. Lucie Hromádková
Více spojů ? Dva vagony 1. třídy ?
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.