Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#31878Vymáhání pohledávky za neobdržené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 6 lety

Robert Šípka

Znění stížnosti

Společnost Helvetia mne kontaktovala v průběhu roku 2018 a zaslala tzv. "Uvítací balíček". Na základě neznalosti svých práv a povinností jsem se zalekl, a balíček uhradil. V průběhu prosince r. 2018 jsem však obdržel další balíček, který jsem dne 27.12.2018 odeslal na adresu společnosti s vysvětlením, že o zásilku nemám zájem. Společnost mi začátkem ledna r. 2019 zaslala upomínku na částku 677 Kč se splatností 31.1.2019.

S pozdravem

Robert Šípka


Produkt

Zelená krabička s neznámým a nevyžádaným obsahem


Požadované řešení

Vymazání dluhu. Smazání všech kontaktních a osobních údajů ze všech databází a informačních systémů společnosti a přidružených společností.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:43, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Zaslala-li společnost spotřebiteli zboží i poté, co spotřebitel smlouvu vypověděl, jedná se o neobjednané plnění dle ustanovení § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemusí spotřebitel na své náklady společnosti nic vracet a hledí se na ní jako na poctivého držitele.

Pokud si spotřebitel nadále nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje po konci smluvního závazku, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 nařízení (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice (dále "nařízení GDPR"). Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 08:50, před 6 lety

Dobrý den,

jak Vám již bylo sděleno na zákaznické lince, kterou jste kontaktoval 5. 4. 2019, potřebujeme podací lístek, abychom ověřili, kde se balíček nachází, my jsme ho do dnešního dne neobdrželi. Pokud podací lístek nemáte, je potřeba dojít na poštu, aby Vám podali o balíčku informace. Nahrávku hovoru s objednávkou Vám zašleme na email.

Vaše údaje jsou vymazány z naší aktivní zákaznické databáze a tel. číslo bylo předáno i na naše telemarketingové partnery, aby Vás již nekontaktovali s našimi nabídkami.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.4.2019 15:38, před 6 lety


Robert Šípka

Na poště mi bylo sděleno, že bez podacího lístku (který bohužel již nemám k dispozici), nejsou schopni balíček dohledat a ani poskytnout informace o balíčku.
Naopak mi bylo sděleno, že v případě nedoručení balíčku, vrací balík zpět na mou adresu, kterou jsem uváděl na krabici, ve které jsem objednávku odesílal zpět. Toto se však nestalo, balík jsem zpět neobdržel, proto jej považuji za odeslaný a převzetý zástupcem spol. Helvetia.

Prosím o důsledné ověření převzetí balíčku na vaší straně.

Dále požaduji smazání všech kontaktních údajů, historie objednávek spojených s mým účtem, mé telefonní číslo, adresu a vešekeré údaje nejen z aktivních, ale i dalších (neaktivních, pasivních ,atd.) databází vaší společnosti i všech společností se kterými vaše společnost spolupracuje a v minulosti spolupracovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 15:59, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 12:06, před 6 lety

Už 12.4. bylo panu Šípkovi písemně (e-mailem) potvrzeno, že došlo k zabezpečení jeho údajů proti dalšímu použití + dořešení zásilky čestným prohlášením. Již k tomu není co dodat.

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.5.2019 12:16, před 6 lety


Robert Šípka

Hodnocení: