Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31879Zkrácení pracovní doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před 6 lety

David Kočí

Znění stížnosti

Dnes to je 5.4.2019 jsem potřeboval uložit finanční částku na poště v Pavlíkově ( u Rakovníka).Pošta byla uzavřená v 15,55 bez jakéhokoli důvodu či vysvětlení.Standardní prac. doba je do 16,00.Kde se stala chyba ?
Hodiny u mne v autě, na mobilu řídí satelit, i hodiny na budově pošty ukazovaly stejný čas...
Děkuji za vysvětlení.

D.Kočí
Pavlíkov


Požadované řešení

Pošta by snad měla ctít pracovní dobu a to nejen kvůli mně...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:59, před 6 lety

Pošta musí dle vyhlášky Českého telekomunikačního úřadu č. 464/2012 Sb. být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 hodin v týdnu, který má 5 pracovních dní. Dále musí být u chodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Pokud během otevírací doby byla provozovna uzavřena, bude vhodné se obrátit se stížností přímo na Českou poštu, s.p. Nedojde-li k nápravě, má spotřebitel možnost upozornit Český telekomunikační úřad, jenž dohlíží, aby byly splněny výše uvedené povinnosti.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.