Společnost


MABIL MOBIL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3188Výměna zakoupeného mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2014, před 11 lety

Libor Horňáček

Znění stížnosti

Dobrý den dne 15.6.2014 jsem telefonicky zabukoval zboží-(mobilní telefon Samsung S III) přímo na prodejně v OV OD Interspar Ostrava Dubina.Telefonicky mi bylo potvrzeno že zboží je na prodejně.
Po příjezdu na místo prodejny a dotazu na tel.objednávku mi bylo obsluhou sděleno že telefon bohužel není ale přímo p.majitel doporučil model S4 mini. Po krátké úvaze jsem souhlasil....Majitel mi telefon nastavil vč.češtiny a vložil mou osobní SIM tlf.kartu a přístroj předal do ruky k odzkoušení.Vše bylo OK.
Následný den jsem telefon testoval jak telefonicky tak SMS zprávy vč.fotografií.Přístroj mne nepřesvědčil ve svých kvalitách,především ve velikosti displeje.
Dne 17.5.2014 kolem poledne jsem se snažil přístroj vyměnit na výše zmíněné adrese prodejny za nižší a původní řadu SIII.
K mému překvapení mi bylo sděleno že to nelze (a to jsem nepožadoval přeplatek za nižší verzi).Majitel mi sdělil po komunukaci tlf.s prodavačkou že přístroj odkoupí za sníženou cenu-o 1500Kč nižší a po té si mohu koupit model SIII za cenu udanou dle nabídky.V obchodních podmínkách toto uvedeno není a ani v obchodě mne před koupí přístroje na tuto okolnost nikdo neupozornil....
A....co s tím....????


Produkt

Telefon Samsung S4 mini La Fleur


Požadované řešení

Chci pouze vyměnit S4 mini za Galaxy S III (i9300) Red La Fleur

bez nároku přeplatku....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:00, před 11 lety

V tomto případě došlo k telefonické objednávce mobilního telefonu Samsung S III. Při návštěvě prodejny byl vybrán jiný model a zakoupen - tedy kupní smlouva na S4 mini byla uzavřena v kamenné prodejně. V případě, že je smlouva uzavřena v kamenné prodejně, nevzniká ze zákona nárok na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Právo na odstoupení od smlouvy má spotřebitel v případě, že je smlouva uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:41, před 10 lety

Společnost MABIL MOBIL s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem ke skutečnosti, že námi nabízené mimosoudní řešení sporů je založeno na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.